×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
گردهمایی ذی‌نفعان صنعت پتروشیمی در همایش IPF با هدف ایجاد ارزش افزوده برای زنجیره بزرگ صنعتی کشور

حسن عباس زاده، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار داشت: صنعت پتروشیمی در کشور ما یک سلسله صنایعی از صنایع بالادستی تا پایین دستی را در حوزه های نفت، گاز و صنایع فعال پایین دستی در تولید محصول نهایی نقش آفرین است که منجر به توسعه اقتصاد کشور شده است.

وی افزود: در همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی که هر ساله با همت شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار می‌شود و امسال نیز پانزدهمین دوره آن روزهای ۱۴ و ۱۵ مرداد ماه برگزار می شود، همه ذی‌نفعان این صنعت گردهم می آیند تا برای این زنجیره بزرگ صنعتی کشور، ارزش افزوده‌ای را به‌وجود آورند.

عباس زاده با بیان اینکه این ارزش افزوده چیزی جز افزودن بر دانش و توانمندی صنایع داخلی نیست، گفت: در پانزدهمین دوره همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی با شعار تکنولوژی‌های پاک قصد آن را داریم که بتوانیم پنجره جدیدی را برای صنایع پتروشیمی کشور بگشاییم و از مهمترین مباحثی که در این همایش مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، تکنولوژی های جدید، مدیریت کربن و توسعه زنجیره ارزش خواهد بود.

وی ادامه داد: اندیشمندان بزرگی در همایش پانزدهم حضور خواهند داشت تا بتوانیم دانش صنعت پتروشیمی را ارتقا دهیم.

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی خاطرنشان کرد: همایش پتروشیمی ایران یک همایش نمایشی نیست، بلکه این همایش حتما بر سطح دانش صنعتگران ما در صنعت پتروشیمی و همینطور دانشجویانی که در کنار ما هستند خواهد افزود.

مدیر برگزاری همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی تصریح کرد: در این همایش بزرگ بین المللی، اندیشمندانی از نقاط مختلف جهان به عرضه تجارب و دانش خودشان خواهند پرداخت که بدون شک برای فعالان این صنعت مفید خواهد بود و مطالب عرضه شده در این همایش برای همه فعالان و دانش جویان، اساتید و صنعتگران این عرصه، ما را برای رسیدن به توسعه زنجیره ارزش و کسب فناوری های ارزشمند پتروشیمی کمک خواهد کرد.

به گزارش نیپنا؛ پانزدهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF) به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با محور «فناوری پاک» ۱۴ و ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.