×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۸ مرداد , ۱۴۰۳
پرداخت خسارت درمانی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری توسط بیمه ملت تنها در ۷۲ ساعت با اپلیکیشن دینا

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، با استفاده از اپلیکیشن دینا، بازنشستگان گرانقدر می‌توانند به صورت غیرحضوری و در هر زمان و مکانی، هزینه‌های درمانی خود را ثبت کرده و مدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایند. این فرآیند به قدری ساده و سریع است که دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر بیمه ملت و صرف زمان به‌صورت فیزیکی نیست.

یکی از مهمترین مزایای این اپلیکیشن، پرداخت سریع خسارت است. به طوری که پس از ثبت خسارت توسط بازنشسته محترم، کارشناسان شرکت بیمه ملت حداکثر ظرف ۷۲ ساعت نسبت به ارزیابی و پرداخت هزینه‌های درمانی اقدام خواهند کرد.

اپلیکیشن دینا به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی ایام هفته در دسترس بازنشستگان است و این عزیزان می‌توانند در هر زمان و مکانی بدون بیرون رفتن از منزل از خدمات آن استفاده کرده و خسارت خود را دریافت کنند.

فرآیند ثبت خسارت در این اپلیکیشن بسیار ساده و روان بوده و با چند کلیک ساده انجام می‌شود.

با استفاده از اپلیکیشن دینا، نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر بیمه ملت نیست و تمامی مراحل ثبت و پیگیری خسارت به صورت آنلاین انجام می شود.

برای استفاده از اپلیکیشن دینا، بازنشستگان محترم می‌توانند به آدرس dina.mellatyar.app مراجعه کرده و یا QR کد موجود در پوسترهای اطلاع رسانی را اسکن نمایند. پس از نصب اپلیکیشن، با وارد کردن اطلاعات شخصی خود می‌توانند به پنل کاربری خود دسترسی پیدا کرده و از تمامی خدمات آن استفاده کنند.

شرکت بیمه ملت با راه اندازی اپلیکیشن دینا، گامی بزرگ در جهت بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایت مندی بازنشستگان برداشته است. این اپلیکیشن نشان دهنده تعهد این شرکت به استفاده از فناوری های نوین در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.