×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۳ مرداد , ۱۴۰۳
تسهیلات بانک اقتصادنوین تا سقف ۱۰ میلیارد ریال با شرایط ویژه

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این طرح تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی دارای سپرده‌های «قرض‌الحسنه جاری» و «سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی» می‌توانند متناسب با میانگین موجودی سپرده‌های خود، تا سقف ۱۰ میلیارد ریال، از امکان دریافت تسهیلات با نرخ‌های ترجیحی و بازپرداخت اقساطی تا ۲۴ماه برخوردار شوند.

مشتریان جدید نیز می‌توانند علاوه بر مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه این بانک، نسبت به افتتاح سپرده‌های مذکور به‌صورت آنلاین، از طریق اپلیکیشن همراه نوین و تکمیل موجودی حساب خود اقدام کنند و از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

در طرح پیام بانک اقتصادنوین، امکان واگذاری امتیاز برای دریافت تسهیلات به غیر، نظیر کارمندان معرفی‌شده از سوی اشخاص حقوقی صاحب حساب و همچنین اشخاص حقیقی با معرفی‌نامه کتبی از سوی صاحب سپرده وجود دارد.

صفحه ویژه طرح پیام

تنوع سناریوهای ایجاد معدل و امکان دریافت تسهیلات در انواع موضوعات مصرف مورد نظر مشتریان، نسبت «تسهیلات به معدل موجودی» بالا و امکان دریافت تسهیلات مرابحه تا سقف ۱۰میلیارد ریال و تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال، از مزایای اصلی طرح پیام است.

مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به یکی از شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره ۰۲۱۴۸۰۳۱۰۰۰ تماس حاصل کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.