×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۳ مرداد , ۱۴۰۳
دیدار نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

نماینده مردم شهرستان لنجان در این نشست تعاملی، گزارش مسئولین ذوب آهن اصفهان از شرایط تولید و پروژه‌های این مجتمع عظیم صنعتی را امیدوار کننده توصیف کرد و گفت: اگر امروز ایران در صنعت فولاد جایگاه مهم و معتبری در جهان دارد مدیون ذوب آهن اصفهان است که در دهه های گذشته حمایت تمام عیاری از ایجاد و توسعه سایر واحدهای فولادی کشور نموده است و لذا امروز همگی باید برای حل مسائل آن تلاش کنیم .
وی افزود : تولید ریل و تامین این محصول استراتژیک برای پروژه های مختلف حمل و نقل ریلی از جمله دستاوردهای مهم ذوب آهن است چرا که حمل و نقل ریلی در اولویت برنامه های کشور قرار دارد و تولید این محصول در ذوب آهن، یک اقدام ملی محسوب می شود .
پولادی گفت : تعاملات شهرستان لنجان و ذوب آهن اصفهان از گذشته بسیار خوب بوده است و برگزاری این نشست ها در جهت توسعه تعاملات تداوم خواهد داشت .
مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز در این دیدار گزارشی از شرایط تولید و پروژه‌های در حال توسعه‌ی ذوب آهن ارائه داد و بیان داشت : انجام مسئولیت های اجتماعی در راستای توجه به اولویت‌های منطقه و اجرای پروژه های زیست محیطی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و شرکت‌های برتر دانش بنیان با جدیت و سرعت در ذوب آهن اصفهان در حال انجام است .
وی افزود : ذوب آهن اصفهان ، برنامه های تحولی مهمی از جمله اصلاح ساختار مالی ، تامین پایدار مواد اولیه ، تولید با رویکرد اقتصادی ، بهره وری و کاهش نرم مصارف و ضایعات ، پیشبرد پروژه های توسعه ای و دانش بنیان ، مدیریت اثر بخش هزینه ها ، کاهش بهای تمام شده  را در پیش دارد .
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ابراز امیدواری کرد با افزایش تعامل و همکاری با نماینده مردم شریف شهرستان لنجان، شاهد رشد و شکوفایی این واحد صنعتی و بهره مندی مردم منطقه از این صنعت با سابقه و پرافتخار باشیم .   

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.