×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۴ مرداد , ۱۴۰۳
محمدتقی صالح ابوالقاسمی:هدف ما تامین اقلام مورد نیاز شرکت های زیرمجموعه خوارزمی است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت تجارت گستران خوارزمی، وی انعطاف‌پذیری این شرکت با شرایط متغیر امروزی بالاخص با مشکلات ارزی و تحریم‌های ظالمانه علیه کشور عزیزمان را از مشخصه اصلی شرکت تجارت گستران خوارزمی عنوان کرد. محمدتقی صالح در ادامه گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز مشکلات پیشروی این شرکت مانند سایر شرکت‌های بازرگانی فعال در کشور کم نبوده است؛ مشکلاتی از قبیل سهمیه‌بندی واردات، مباحث تخصیص ارز و غیره، با این‌حال شرکت تجارت گستران خوارزمی با شناسایی گروه‌های کالایی که امکان واردات برای آنها فراهم می‌باشد، اقدام به انعقاد قرارداد و تأمین کالاهای موردنیاز مشتریان خود می‌ کند.

وی تاکید کرد: اولویت اول این شرکت در پنج ‌ماهه نخست سال در درجه اول تأمین اقلام موردنیاز شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری خوارزمی است که در این راستا علی‌رغم مشکلات پیچیده و لزوم اعطای تعهدات خارجی، این شرکت اقدام به تأمین سیانید سدیم ۹۸ درصد موردنیاز شرکت معدن طلای شازند از معادن گروه سرمایه‌گذاری خوارزمی نموده است. همچنین قطعات موردنیاز موتور ژنراتورهای گازسوز موردنیاز شرکت نیروگاهی نیرو پارسه را نیز تأمین می‌ کند. محمدتقی صالح افزود: علاوه بر این تلاش می‌شود نسبت به واردات اقلام موردنیاز جهت سایر شرکت‌های خارج از گروه نیز اقدام شود که می‌توان به اقدام جهت واردات ماشین‌آلات خط تولید کارخانه تولید پنبه‌های بهداشتی و همچنین واردات شیر فرمان هیدرولیک خودرو اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت تجارت گستران خوارزمی در ادامه تأکید کرد: در شرکت تجارت گستران توانسته‌ایم طی سال‌ها فعالیت خود، بیش از ۸ نوع کالا در حوزه‌های مختلف را وارد ایران نماییم؛ از جمله می‌توان به بخش کالاهای شیمیایی و پلیمری، بخش قطعات نیروگاهی، بخش قطعات خودرو، بخش مواد خام صنایع تولیدی، بخش ماشین‌آلات موردنیاز صنایع تولیدی، بخش اقلام شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و غیره اشاره نمود. همچنین در بخش قطعات خودرو اقدام به واردات قطعات متعددی از جمله چراغ، سپر، پلوس و سرپلوس، سوزن انژکتور، سنسور اکسیژن و غیره کرده ایم.

وی ادامه داد: شرکت ما با تیم متخصص و مسلط به امور بازرگانی با ارائه مشاوره به مشتریان خود در زمینه واردات کالا سعی بر آن دارد که بتواند حتی در شرایط تحریم و موانع و مشکلات عدیده از جمله منبع‌یابی مطمئن، انتقال ارز با ریسک کمتر، مشکلات حمل کالا به مقصد ایران و غیره در کوتاه‌ترین زمان ممکن با رفع موانع شکلی و قانونی، انطباق با آیین‌نامه، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های پرتعداد به نیاز مشتریان خود پاسخ دهد.

محمدتقی صالح همچنین یادآور شد؛ بخشی از فرایند کار شرکت‌های بازرگانی، خارج از کنترل این شرکت‌ها می‌باشد از جمله قوانین ارزی بانک مرکزی و افزایش قیمت تأمین مالی و کاهش ارزش پول، لذا در این شرایط سعی شده است با فعالیت در بازار داخلی و تأمین اقلام موردنیاز صنایع تولیدی در بازار داخل، ضمن جبران مشکلات قوانین متعدد، با تأمین مواد خام موردنیاز صنایع تولیدی به گردش کار تولیدکنندگان کشور کمک نماییم.

مدیرعامل شرکت تجارت گستران خوارزمی در پایان خاطرنشان کرد: این شرکت با بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت در حوزه بازرگانی به‌صورت تخصصی با امکان واردات و تأمین انواع کالا، آمادگی خود رابه‌عنوان بازوی بازرگانی شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی، جهت تأمین اقلام موردنیاز سایر شرکت‌های گروه خوارزمی اعلام می‌دارد و مجدداً اشاره می‌کنم با وجود موانع بسیار زیاد بالاخص در شرایط تحریمی که واردات را به ایران با مشکل و همچنین ریسک بالایی مواجه نموده است این شرکت باتجربه ارزشمند خود در زمینه واردات و شناسایی ریسک‌های بازرگانی خارجی توانسته است نسبت به تأمین اقلام موردنیاز شرکت‌های گروه خوارزمی با کمترین هزینه و ریسک و همچنین پایین‌ترین بهای تمام شده اقدام نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.