×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۵ مرداد , ۱۴۰۳
فناوری ضد تغییر رنگ ال‌جی، برای بیلبوردهای دیجیتالی در فضای باز، با تأییدیه UL

ال‌جی الکترونیکس (LG)، به‌تازگی فناوری پیشرفته ضد تغییر رنگِ (Anti-Discoloration) خود را برای تابلوهای دیجیتال در فضای باز معرفی کرده است. فناوری جدید ال‌جی که توسط استانداردها و سازمان‌های ارزیابی معتبر نظیر UL Solutions تأیید شده است، به جلوگیری از زرد شدن صفحه ‌نمایش کمک می‌کند؛ مشکلی رایج برای بیلبوردهای دیجیتال در فضای باز که ناشی از قرار گرفتن طولانی‌مدت این محصولات در معرض نور خورشید است. این فناوری نوآورانه به‌طور همزمان از کیفیت و ثبات عملکرد نمایشگر محافظت می‌کند و در نهایت به افزایش طول عمر آن دسته از بیلبوردهای دیجیتال ال‌جی که در محیط‌های بیرونی استفاده می‌شوند، کمک می‌کند.

ال‌جی نخستین شرکتی است که به تأییدیه UL برای فناوری ضد تغییر رنگ نمایشگر برای بیلبورد دیجیتال دست یافته است. ال‌جی روشی برای بررسی جامع و معیارهای ارزیابی نقص ایجاد کرده و استانداردِ UL Solutions مستقلا محصول را براساس معیارهایی در حمایت از ادعای بازاریابی ال‌جی ارزیابی کرده است. تا پیش از این، هیچ استاندارد بین‌المللی یا روش آزمایشی‌ای برای ارزیابی مقاومت نمایشگر در برابر زرد شدن صفحه نمایش وجود نداشت.

استفاده از نمایشگرهای فضای باز در مجموعه‌هایی مانند رستوران‌های بین‌راهی، ایستگاه‌های اتوبوس، مدارس و استادیوم‌های ورزشی در سال‌های اخیر رایج شده است و این میزان استفاده، به طور پیوسته در بخش‌های مختلف کسب‌وکارهای تجاری در حال افزایش است. با این حال، قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض نور خورشید می‌تواند باعث شود صفحه نمایش این نمایشگرهای همه‌کاره، به مرور زمان به رنگ زرد تغییررنگ بدهد. فناوری Anti-Discoloration ال‌جی به رفع این مشکل کمک می‌کند و کیفیت و دوام راهکار‌های بیلبورد دیجیتال در فضای باز این شرکت را بهبود می‌دهد.

ال‌جی این فناوری محافظت‌کننده خود را برای ارائه ارزش بهتر به مشتریان B2B، با استفاده از تابلوهای دیجیتال در محیط‌های بیرونی توسعه داده است. تحقیقات این شرکت نشان داده که مشتریان تا پیش از این مجبور بودند تابلوهای تبلیغاتیِ فضای باز خود را، با سرعت بیشتری تعویض کرده و به دلیل مشکلات ناشی از تغییر رنگ مداوم، وقفه‌هایی در ارائه خدمات را تجربه کنند. برای رفع این مشکلات، نمایشگرهای ال‌جی در فضای باز با فناوری ضد تغییر رنگ نیز از محلول‌های حرارتی پیشرفته و مواد پانل برای اطمینان بیشتر، حتی در سخت‌ترین شرایط استفاده می‌کنند. محصول UL Verified که دارای فناوری ضد تغییر رنگ است، قبلاً در بسیاری از جدیدترین بیلبوردهای فضای باز با روشنایی بالا پیاده‌سازی شده است و برنامه‌هایی برای گسترش کاربرد آن، به طیف گسترده‌تری از مشتریان در آینده وجود دارد.

پیک کی مون، معاون ارشد و رئیس واحد تجاری صفحه‌نمایش شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی در این‌باره گفت: «تأییدیه UL، عملکرد فعالانه محصولات با فناوری ضد تغییر رنگ و کیفیت بیلبوردهای دیجیتال ما را تقویت می‌کند. از طریق برنامه‌های تحقیق و توسعه هدفمند، ما به شناسایی و رفع هرگونه نارضایتی – که از تجربه مثبت استفاده از بیلبوردهای دیجیتال ال‌جی می‌کاهد – ادامه می‌دهیم و در نتیجه رضایت و اعتماد مشتریان را به طور مداوم افزایش خواهیم داد.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.