×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۵ مرداد , ۱۴۰۳
کسب جایزه ۶ ستاره در رقابت بین‌المللی IBPC توسط پتروشیمی نوری

بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری این شرکت با حضور در رقابت IBPC موفق به اخذ جایزه‌ی ارزشمند ۶ ستاره از این رقابت‌ها شد.
در این رقابت‌های بزرگ بین‌المللی که همه ساله در کشور نیوزلند و توسط سه موسسه‌ی Center for Organizational Excellence Research ، Global Benchmarking Network و Best Practice Improvement Resource برگزار می‌شود، شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگ جهان آخرین دستاوردهای خود را در حوزه‌های فرایندها، سیستم‌ها و ابتکارات عملیاتی و مدیریتی با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.
در آخرین دوره این رویداد که در سال ۲۰۲۴ برگزار شد، شرکت پتروشیمی نوری در میان ۱۰۰ شرکت پیشرو و برتر جهان پس از راهیابی به مرحله‌ی دوم این رقابت‌ها به همراه کشورهایی از جمله کانادا، سوئیس، برزیل، عربستان، نیوزلند، هند، امارات، مالزی، سنگاپور، از طرف هیئت داوران به‌عنوان یک Best Practice بین‌المللی ممتاز معرفی شده و موفق به کسب جایزه ۶ ستاره با عنوان Outstanding International Best Practice این رویداد شد.
در ارزیابی شرکت‌های حاضر در این رقابت‌ها در بخش «سیستم مدیریت تکنولوژی»، روند شناسایی تکنولوژی‌های کلیدی، نگاه دقیق به فرصت‌ها، تعریف پروژه‌ها در سطح ممتاز جهانی و همچنین آخرین دستاوردهای شرکت‌ها مورد ارزیابی داوران قرار گرفت.
بر اساس رأی اعلام شده از سوی داوران این رویداد، فعالیت‌های انجام شده در شرکت پتروشیمی نوری به‌عنوان یکی از جامع‌ترین سیستم‌های مدیریتی در جهان و دارای بلوغ بالا در فرایندها، برنامه‌ریزی صحیح، حمایت تیم مدیریتی و جاری‌سازی مناسب آن در سازمان تشخیص داده شده و شایسته‌ی اخذ جایزه‌ی برتر ۶ ستاره شناخته شد. در بیانیه‌ی هیئت داورانِ این رویداد تأکید شده است که فرایند «سیستم مدیریت تکنولوژی پتروشیمی نوری» یک Best Practice بین‌المللی ممتاز در جهان است و می‌توانند به‌عنوان بنچ‌مارک در صنایع جهانی مورد توجه قرار بگیرد.
در فرایند شرکت در این رقابت پس از آماده سازی اظهارنامه‌های اولیه، به نقطه نظرات داوران پاسخ داده شد؛ در ادامه پس از خلاصه‌سازی اظهارنامه و آماده‌سازی پرزنتیشن و حضور در جلسات متعدد دفاعیه در حضور داوران بین‌المللی در طی زمان ۶ ماه، جایزه ارزشمند ۶ ستاره از سوی هیئت داوران به شرکت پتروشیمی نوری اعطا شد.
گفتنی است، شرکت پتروشیمی نوری در سالیان گذشته همواره با حضور فعال و مؤثر در رویدادهای بزرگ علمی جهان توانایی علمی خود را در معرض ارزیابی بین‌المللی قرار داده و موفق به اخذ جوایز متعدد علمی در بزرگ‌ترین همایش‌ها و گردهمایی‌های علمی جهان شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.