×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۵ مرداد , ۱۴۰۳
با تلفیقی از تخصص و تجربه؛ دکتر غلامرضا جمشیدی به عنوان مدیر تاثیرگذار صنعت و اقتصاد خوش درخشید

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی هنگام، در هفتمین اجلاس سراسری تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور که با رویکرد تجلیل از مدیران تاثیرگذار در عرصه صنعت و اقتصاد ایران که روز چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه با حضور حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه، لطف الله سیاهکلی نماینده مجلس یازدهم و جمعی از فعالان و صنعتگران برتر کشور در محل مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، پس از ارزیابی های صورت گرفته از سوی هیئت علمی اجلاس، دکتر غلامرضا جمشیدی، نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام به عنوان یکی از چهره‌های نامی و تاثیرگذار صنعت و اقتصاد کشور برگزیده شد و از ایشان در قالب لوح و تندیسی تقدیر گردید.

در این اجلاس، لطف الله سیاهکلی نماینده دور یازدهم مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری، با بیان اینکه کشور امروزه به سرمایه گذاری احتیاج دارد، گفت: اگر می‌خواهیم تولید در کشور جهشی باشد باید امنیت سرمایه گذاری به حد اعلا برسد.

وی افزود: ما باید قانونی داشته باشیم که دولت امنیت سرمایه گذاری را تضمین کند و شخص سرمایه گذار نگران بازگشت سرمایه خود نباشد. مجلس نقش ویژه ای در این خصوص دارد و باید نقش قانون گذاری خود را در این زمینه به نمایش بگذارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.