×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۵ مرداد , ۱۴۰۳
قیمت خرید حمایتی تخم مرغ ۵۳ هزار تومان اعلام شد

«حمیدرضا کاشانی» امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با ایرنا درباره وضعیت خرید حمایتی تخم مرغ‌های مازاد از تولیدکنندگان افزود: با توجه به افزایش گرمای هوا، کاهش مصرف تخم‌مرغ در تابستان و همچنین افت قیمت این محصول بخشی از تخم‌مرغ تولیدی کشور روی دست تولیدکنندگان باقی مانده بود که اتحادیه مذکور وارد عمل شد.

رئیس اتحادیه سراسری مرغداران تخم‌گذار میهن اظهار داشت: از امروز قیمت خرید حمایتی هر کیلوگرم تخم مرغ مازاد از تولیدکنندگان ۵۳ هزار تومان تعیین شده که این مبلغ ۵ هزار تومان بیشتر از خرید روزهای گذشته است.

به گفته وی، پیش از این حدود ۲ هزار تن تخم مرغ مازاد تولیدکنندگان به قیمت کیلویی ۴۸ هزار تومان از تولیدکنندگان خریداری شده بود که با قیمت تمام شده این محصول فاصله زیادی داشت.

کاشانی تصریح کرد: تعیین قیمت خرید حمایتی تخم مرغ به منظور نزدیک شدن به قیمت تمام شده این محصول است.

رئیس اتحادیه سراسری مرغداران تخم‌گذار میهن گفت: تاکنون ۳ هزار و ۶۰۰ تن تخم مرغ خرید حمایتی به منظور حفظ ذخایر داخلی، تنظیم بازار و حتی ارسال به مقاصد صادراتی تحویل اتحادیه سراسری مرغداران میهن شده است.

طبق آمارهای موجود، سال گذشته یک میلیون و ۲۶۰ هزار تن محصول تخم مرغ در کشور تولید شده و همچنین در مجموع یک هزار و ۷۰۰ واحد تولید تخم مرغ و ۶۰۰ واحد پرورش پولت در کشور فعال است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.