به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه باران، در این نشست، ضمن تأکید بر اجرای استراتژی شرکت مبنی بر ایجاد و توسعه “سازمان فروش” با مشارکت و جایگیری تک تک ارکان شبکه فروش در ساختار سازمان فروش دفتر یادشده، درخصوص فروش محصولات متنوع و مزایای رقابتی شرکت با دیگر رقبا نیز ، بحث و گفتگو شد.
همچنین، با هدف تسهیل امور اجرایی، مسائل جاری توسط نمایندگان محترم مطرح شد.
گفتنیست؛ حضور ارکان شبکه فروش تحت سرپرستی در دفتر یادشده از شهرهای مختلف نظیر قم، اصفهان، تهران و مشهد، از جمله وقایع قابل توجه گردهمایی قم بود.
https://tejaratgardan.ir/?p=307693