×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲۴ مرداد , ۱۴۰۳
مشارکت با بخش خصوصی و جذب سرمایه؛ اولویت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی

محمدرضا موثقی نیا افزود: همکاری شرکت “ایمپاسکو” با بخش خصوصی و مدیریت این موضوع، به افزایش تولید و اشتغال منجر می شود و طبق آمار اعلام شده، از ابتدای واگذاری ها ۶۹ طرح و مجتمع برون سپاری شده است که این میزان نیز باید افزایش یابد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران بازوی اجرایی ایمیدرو محسوب می شود و در تامین مواد معدنی مورد نیاز صنایع معدنی و همچنین در راستای توسعه پایدار و افزایش سهم بخش معدن در تولید ناخالص داخلی اثرگذار است.
وی با بیان اینکه ایمپاسکو از مجموعه های ویژه در حوزه معدن و صنایع معدنی کشور است، عنوان کرد: با توجه به برنامه های گسترده این شرکت در حوزه اکتشاف و فعالسازی معادن کوچک؛ باید بودجه مورد نیاز آن تامین شود در این زمینه ایمیدرو حمایت های لازم را خواهد داشت.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت های معدنی کشور در بخش زغال سنگ، تاکید کرد: شرکت تهیه و تولید باید در حوزه زغال سنگ به ظرفیت کامل بهره برداری برسد.
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: ایمیدرو ضمن رعایت موارد قانونی و در راستای تسهیل امور، آمادگی دارد تا برخی اختیارات لازم را به این شرکت واگذار کند و نظارت اثربخش خود را داشته باشد.
در این جلسه موثقی نیا قول مساعد داد تا ایمیدرو در جذب نیروی انسانی متخصص و کارآمد برای شرکت تهیه و تولید مواد معدنی، تدابیر لازم را بیندیشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.