×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۳ آذر , ۱۴۰۳
رضایت حداکثری بیمه گذاران اربعین نوعی فرهنگسازی عمیق به شمار می رود

به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی که در موکب بیمه معلم در فرودگاه امام (ره) حضور داشت با تشریح آخرین تصمیمات و مصوبات کمیته اربعین صنعت بیمه، اظهار داشت: پوشش بیمه ای بزرگترین رویداد عاشورایی و راهپیمایی جهان اسلام توسط صنعت بیمه باید به عنوان الگویی برای مدیریت جهادی تبیین و معرفی شود.
رئیس کل بیمه مرکزی از تلاش های صورت گرفته توسط شرکت بیمه معلم در ایام اخیر قدردانی کرد و افزود: رضایت حداکثری بیمه گذاران اربعین یک نوع فرهنگسازی عمیق به شمار می رود و شرکت بیمه گذار باید این مساله را با دقت و حساسیت دنبال کند.
گفتنی است در این بازدید جمعی از بیمه گذاران اربعین، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را با رئیس کل بیمه مرکزی مطرح کردند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.