×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
سامسونگ صاحب بیشترین تاییدیه امنیتی سطح الماس اینترنت اشیا ازUL Solutions  شد

این محصولات، در برنامه ارزیابی رتبه‌بندی امنیت اینترنت اشیا برای تایید ادعاهای بازاریابی (Marketing Claim Verification) به عنوان مدل‌های ایمن مورد تایید قرار گرفته‌اند.

پس از یخچال چهار درب Bespoke 4-Door Flex مجهز به فناوری AI Family Hub+ که اولین محصول در صنعت لوازم خانگی بود که سطح الماس را از موسسه UL Solutions دریافت کرد و همچنین Bespoke Jet Bot Combo AI، سه محصول دیگر به تازگی به همین سطح رسیده‌اند. ماشین لباسشویی و خشک‌کن Bespoke AI Laundry Combo در کنار پمپ حرارتی هوا به آب (Air to Water Heat Pump) در ماه ژوئن و اجاق گاز Bespoke Slide-in Range در ماه جولای این تاییدیه را دریافت کردند. در نتیجه، سامسونگ اکنون دارای پنج تاییدیه سطح الماس از UL Solution است که بیشترین تعداد در صنعت لوازم خانگی به حساب می‌آید. 

می‌یونگ یو، معاون اجرایی و رئیس تیم توسعه نرم‌افزار، بخش لوازم خانگی دیجیتال شرکت سامسونگ در این باره گفت: «با پیشرفته‌تر شدن هوش مصنوعی، امنیت و محافظت از حریم خصوصی کاربران به طور طبیعی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. دریافت این تاییدیه‌ها نشان می‌دهد که سامسونگ توانایی رقابتی خود را در زمینه امنیت مبتنی بر سامسونگ ناکس (Samsung Knox) ثابت کرده است. ما به این ارتقا و پیشرفت ادامه خواهیم داد تا مصرف‌کنندگان بتوانند از قابلیت‌های هوش مصنوعی محصولات ما در محیطی امن‌تر لذت ببرند».

برنامه رتبه‌بندی امنیت اینترنت اشیا

UL Solutions یک شرکت پیشرو جهانی در علوم ایمنی است که سالانه صدها ادعای بازاریابی را بررسی و ارزیابی می‌کند. یکی از خدمات آن‌ها، برنامه رتبه‌بندی امنیت اینترنت اشیا (IoT) است که قابلیت‌های امنیتی محصولات هوشمند خانگی را تایید می‌کند. این شرکت عملکرد قابلیت‌های امنیتی را با استفاده از پنج سطح: برنز (Bronze)، نقره (Silver)، طلا (Gold)، پلاتین (Platinum) و الماس (Diamond) متمایز می‌سازد. هر سطح نیازمند آزمایش‌های دقیق بوده و از بین آن‌ها، بالاترین سطح الماس است.

دستیابی به این سطح تنها پس از گذراندن تست‌های ارزیابی توانایی تشخیص تغییرات مخرب نرم‌افزاری، جلوگیری از تلاش‌های دسترسی غیرقانونی و ناشناس‌سازی داده‌های کاربر به محصولات اعطا می‌شود. محصولاتی که به این سطح دست می‌یابند، به طور خاص از محصولات سطح پلاتین در زمینه تشخیص زودهنگام آسیب‌پذیری‌های امنیتی بالقوه و ناشناخته متمایز می‌شوند.

محصولات جدید در سطح الماس

همان طور که گفته شد، گواهینامه‌های جدید شرکت UL Solutions به لباسشویی و خشک‌کن Bespoke AI Laundry Combo، پمپ حرارتی هوا به آب و اجاق گاز Bespoke Slide-in Range سامسونگ تعلق گرفته است. این محصولات با قابلیت اتصال به سایر دستگاه‌ها از طریق پلتفرم SmartThings و ارائه امکانات هوشمند مختلف یا مجهز به هوش مصنوعی متمایز می‌شوند.

Bespoke AI Laundry Combo یک ماشین لباسشویی و خشک‌کن چندمنظوره است که کاربران را از زحمت انتقال لباس‌های شسته شده به خشک‌کن خلاص می‌کند. با استفاده از نمایشگر ۷ اینچی LCD آن، کاربران می‌توانند بر اساس نیاز خود، نیازهای دوره‌ای و یا فصلی و چرخه‌های توصیه‌شده شست‌وشو را دریافت کنند. این نمایشگر همچنین تمامی لوازم خانگی متصل در خانه را نشان می‌دهد و کاربران می‌توانند آن‌ها را به صورت یکپارچه کنترل نمایند.

پمپ حرارتی هوا به آب سامسونگ نیز دارای طراحی باریکی است که با محیط خانه هماهنگ می‌شود. نمایشگر ۷ اینچی LCD در این محصول از زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا مصرف انرژی خورشیدی PV را کنترل کنند. همچنین کنترل لوازم خانگی متصل شده نیز از طریق این نمایشگر امکان‌پذیر است.

در نهایت، اجاق گاز Bespoke Slide-in Range نیز دارای نمایشگر ۷ اینچی LCD برای تجربه پخت‌وپز متنوع است. کاربران می‌توانند با دستیار صوتی بیکسبی (Bixby) از طریق میکروفون و بلندگوی تعبیه شده در اجاق گاز، به لوازم خانگی متصل خود دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، تجزیه‌وتحلیل داده‌های ترجیحات کاربران، توصیه‌های شخصی‌سازی‌شده، اطلاعیه‌ها و پیشنهادات دستور غذا را می‌توان در این نمایشگر مشاهده کرد.

به لطف پلتفرم امنیتی ناکس سامسونگ که روی تمامی لوازم خانگی این شرکت اعمال می‌شود، داده‌ها و اتصال بین دستگاه‌ها به طور کامل محافظت می‌شوند. مشتریان نیز می‌توانند با اطمینان از عملکرد امنیتی قوی، از ویژگی‌های هوش مصنوعی در این محصولات بهره‌مند شوند.

در ضمن، بازدیدکنندگان نمایشگاه IFA 2024 که از ۶ تا ۱۰ سپتامبر در برلین برگزار می‌شود، می‌توانند از لوازم خانگی سامسونگ با برتری امنیتی اثبات‌شده، دیدن کنند. سامسونگ در غرفه خود، پمپ حرارتی هوا به آب و لباسشویی و خشک‌کن Bespoke AI Laundry Combo را که به تازگی گواهینامه‌های امنیتی خود را دریافت کرده‌اند، به نمایش می‌گذارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.