×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۹ شهریور , ۱۴۰۳
مساعدت فولاد مبارکه در آغاز فاز اول پروژه نوسازی و تجهیز بیمارستان «محمد رسول‌الله» شهرستان مبارکه

موضوع این تفاهم‌نامه، مشارکت در اجرای نوسازی و تجهیز بیمارستان محمد رسول‌الله شهرستان مبارکه (نوسازی تأسیسات، بازسازی بیمارستان و درمانگاه تخصصی، تجهیز بیمارستان، به‌ویژه تأمین یک دستگاه ام‌آرآی (MRI) و مشارکت در ایجاد درآمد پایدار با احداث ساختمان تجاری برای بیمارستان محمد رسول‌الله توسط شرکت فولاد مبارکه بوده است.

طی دو سال اخیر رویکرد جدیدی را با نگاه خیررسانی ماندگار و مبتنی بر مطالعات و سند پیشرفت و آبادانی دنبال کرده‌ایم

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در این آیین در بیاناتی تصریح کرد: واقعیت این است که رسالت و مأموریت اصلی ما در حقیقت «خیررسانی» است؛ بنابراین اگر ما در مسیر خیررسانی به مردم حرکت کنیم، خودبه‌خود مابقی اهداف و رسالت‌های خود را نیز دنبال کرده‌ایم.

محمدیاسر طیب‌نیا گفت: در عصر کنونی، برندهای موفق جهان نیز با تولید کالای باکیفیت و با قیمت مناسب، درصدد خیررسانی به مردم هستند و فلسفه وجودی خود را ارتقای سطح کیفی زندگی و رفاه مردم می‌دانند؛ ما در فولاد مبارکه نیز مأموریت و رسالت خود را خلق آینده‌ای بهتر برای ایران و ایرانیان می‌دانیم و برای رفع چالش‌های خود و تثبیت جریان تولید و درعین‌حال تداوم این نگاه خیررسانی، علاوه بر احداث نیروگاه ۹۱۴ مگاواتی سیکل ترکیبی سردار شهید حاج احمد کاظمی، فاز اول پروژه احداث نیروگاه ۶۰۰ مگاواتی خورشیدی را به‌عنوان بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی کشور دنبال نمودیم که این دو پروژه نمونه‌های گویایی از گام‌های بلند فولاد مبارکه در مسیر کاهش ناترازی انرژی برق در کشور به شمار می‌رود و خوشبختانه فاز اول نیروگاه خورشیدی به‌زودی افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فولاد مبارکه در راستای تأمین پایدار آب موردنیاز خود همچنین پساب ۵ شهر دیگر اطراف خود را نیز خریداری خواهد کرد گفت: با این اقدام علاوه بر اینکه گام دیگری برای به صفر رساندن برداشت آب از زاینده‌رود بر خواهیم داشت، به‌منظور حفظ و بهبود فرایندهای زیست‌محیطی و سلامت جامعه پیرامونی نیز سرمایه‌گذاری دیگری انجام خواهیم داد.

مدیرعامل فولاد مبارکه تصریح کرد: این شرکت به‌عنوان حامی اصلی در پروژه انتقال آب مشارکت دارد و میزان آبی که از طریق پروژه انتقال آب از دریای عمان به فلات مرکزی و استان اصفهان منتقل خواهد شد، بیش از ۲۰ برابر نیاز شرکت فولاد مبارکه و با نگاهی فراتر از تأمین نیاز آب این شرکت است.

رویکرد جدید فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت اجتماعی با نگاه خیررسانی ماندگار و مبتنی بر سند پیشرفت و آبادانی

به گفته طیب‌نیا، فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی طی دو سال اخیر رویکرد جدیدی را با نگاه خیررسانی ماندگار و مبتنی بر یک سند پیشرفت و آبادانی و بر اساس مطالعات لازم اتخاذ کرده است. امیدوارم با جلب مشارکت مردم، اتفاقات بزرگ‌تری در این حوزه رقم بخورد؛ زیرا حوزه سلامت، بهداشت و درمان یکی از حوزه‌های زیربنایی و موردنیاز مردم است و نیاز است تا در شهرستان مبارکه شاهد ارتقای نظام سلامت باشیم.

وی با اشاره به اینکه فولاد مبارکه در سال گذشته مساعدت‌های لازم برای تکمیل تجهیزات دیالیز، ام‌آرآی (MRI) و بازسازی تأسیسات و تجهیزات بیمارستان محمد رسول‌الله شهرستان مبارکه را انجام داده است، ادامه داد: امروز برای آغاز فاز اول پروژه نوسازی و تجهیز این بیمارستان مشارکت کردیم تا حسن هم‌جواری فولاد مبارکه با مردم شریف این شهرستان، بروز و ظهور و آثار پرخیر و برکت بیشتری داشته باشد.

همسایگان فولاد مبارکه در حوزه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در اولویت هستند

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه همچنین در جمع خبرنگاران گفت: فولاد مبارکه فلسفه وجودی خود را ورای تولید فولاد و درآمدزایی و در اصل خلق آینده بهتر برای ایران و ایرانی تعریف کرده و در حوزه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی ، همسایگان فولاد در اولویت قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: ازآنجاکه حوزه سلامت، بهداشت و درمان از ضروری‌ترین نیازهای مردم مبارکه است، بازسازی تأسیسات بیمارستان محمد رسول‌الله مبارکه و مجهز شدن آن به بخش MRI و خرید یک دستگاه آمبولانس برای بیمارستان در دستور کار قرار گرفته و قرار است شرکت فولاد مبارکه برای هر دو بخش ۵۵ میلیارد تومان اعتبار تأمین کند که ۲۰ میلیارد تومان آن برای تجهیز بیمارستان به MRI و ۳۵ میلیارد تومان برای بازسازی تأسیسات و خرید آمبولانس است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی:

همکاری فولاد مبارکه و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای تجهیز و نوسازی بیمارستان محمد رسول‌الله مبارکه را به فال نیک می‌گیریم

زهرا سعیدی مبارکه، نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین اظهار کرد: از نگاه و توجه فولاد مبارکه به ارتقای سلامت مردم و از اینکه این شرکت در این راستا همکاری خوبی داشته خوشحالیم.

امام‌جمعه شهرستان مبارکه:

از همکاری فولاد مبارکه در نوسازی و تجهیز بیمارستان محمد رسول‌الله قدردانی می‌کنیم

در این آیین امام‌جمعه شهرستان مبارکه نیز ضمن قدردانی از شرکت فولاد مبارکه به دلیل همکاری برای بازسازی و تجهیز بیمارستان محمد رسول‌الله مبارکه گفت: امیدواریم هر چه زودتر این پروژه تکمیل و بیش‌ازپیش برای مردم منشأ خیر و سلامتی باشد.

فرماندار شهرستان مبارکه:

تجهیز بیمارستان محمدرسول‌الله یکی از دغدغه‌های اصلی مردم مبارکه است

محمدرضا عسگریان، فرماندار شهرستان مبارکه نیز در این مراسم اظهار کرد: آغاز عملیات نوسازی و تجهیز بیمارستان محمد رسول‌الله اتفاقی نیک است که به همت همه مسئولان به‌ویژه شرکت فولاد مبارکه محقق شده است.

وی بازسازی و تجهیز این بیمارستان را یکی از دغدغه‌های به‌حق مردم مبارکه دانست و ادامه داد: در زمینه نیروی انسانی و امکاناتِ حوزه بهداشت و درمان کمبودهایی وجود دارد و باید رفع شود.

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: ضروری است از نظر فنی، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر روند نوسازی و تجهیز بیمارستان محمد رسول‌الله نظارت کند.

وی با بیان اینکه همکاری فولاد مبارکه و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای تجهیز و نوسازی بیمارستان محمد رسول‌الله مبارکه را به فال نیک می‌گیریم، افزود: امیدواریم این همکاری‌ها پابرجا بماند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.