×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۹ شهریور , ۱۴۰۳
با بلندگوی منحصربه‌فرد سامسونگ آشنا شوید Music Frame: تلفیقی از هنر و فناوری

Music Frame یک قاب عکس است که برای شما آواز می‌خواند. بله درست متوجه شدید! این قاب عکس علاوه بر نمایش تصاویر، قادر است با کیفیتی دلپذیر موسیقی مورد علاقه شما را نیز پخش کند. Music Frame یک سیستم صوتی خانگی است که با طراحی مینیمال و زیبایی که دارد، به عنوان عنصری دکوراتیو عمل می‌کند و بر درخشش هر چه بیشتر محیط خانه می‌افزاید. در ادامه با این دستگاه متمایز سامسونگ بیشتر آشنا خواهیم شد.

جایی که هنر به صدا در می‌آید

Music Frame، صرفاً یک دستگاه پخش موسیقی نیست. این دستگاه یک اثر هنری تعاملی است که موسیقی را با زیبایی و مدرنیته ترکیب می‌کند. Music Frame با الهام از قاب عکس‌های سنتی، به گونه‌ای طراحی شده است که در هر فضایی، از اتاق نشیمن گرفته تا اتاق خواب، به عنوان یک عنصر دکوراتیو شیک و مدرن عمل کند.

اولین ویژگی مهم و جذاب Music Frame، امکان تعویض تصاویر و قاب آن است. شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون داخلی خود، تصویر نمایش داده شده روی دستگاه را با انواع مختلف تصاویر، نقاشی‌ها و طرح‌های هنری شخصی‌سازی کنید. این ویژگی، به شما اجازه می‌دهد تا دستگاه خود را همواره با دکوراسیون خانه هماهنگ نگه دارید و تنها با چند کلیک ساده، تعویض و تنوع دکور خانه خود را به سطحی جدید برسانید. قاب این دستگاه نیز امکان تعویض دارد و شما می‌توانید به راحتی با تعویض آن رنگ و جلوه‌ای هماهنگ با خانه برای دستگاه خود ایجاد کنید.

دیگر ویژگی مهم این دستگاه، امکان پخش بی‌سیم موسیقی است. Music Frame به دلیل بهره‌مندی از قابلیت اتصال به وای‌فای و همچنین بلوتوث، این امکان را برای شما ایجاد می‌کند که به راحتی دستگاه‌های هوشمند خود را به آن متصل کنید و از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.

این دستگاه همچنین امکان اتصال به ساندبار و تلویزیون هوشمند سامسونگ را نیز دارد؛ بنابراین علاوه بر اینکه می‌تواند به عنوان عضوی مستقل در خانه عمل کند، قادر است مکمل و همراه خوبی نیز در کنار سایر لوازم هوشمند خانه نیز باشد.

جالب اینکه همراهی Music Frame از این هم فراتر می‌رود. این دستگاه همچنین می‌تواند در مهمانی‌ها و مناسبات خاص شما نیز بدرخشد. Music Frame در واقع به امکان پخش گروهی یا Group Play نیز مجهز است. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید چندین دستگاه Music Frame را به هم متصل کنید و موسیقی را به طور همزمان بر روی همه آن‌ها پخش کنید تا در عین یک تجربه صوتی فراگیر، محیطی زیبا و دیدنی از مجموعه تصاویر مورد علاقه خود برای مهمانان ایجاد کنید. 

فارغ از این‌ها، Music Frame از انتخاب موسیقی تا پخش آن را نیز برای شما بسیار سریع و آسان کرده است. با ویژگی Tap Sound این دستگاه، تنها کافیست با تلفن همراه خود به قاب دستگاه ضربه بزنید تا اتصال برقرار شود و موسیقی در حال پخش با گوشی سریعاً از Music Frame پخش شود.

همچنین طراحی بسیار باریک و ظریف این دستگاه، باعث شده تا بتوان آن را به راحتی بر روی دیوار نصب کرد و پایه‌های متصل پشتی نیز به شما کمک می‌کند در صورت تمایل آن را بر روی یک میز یا قفسه قرار دهید.

کیفیت و هوشمندی دو بال برتری این دستگاه است

Music Frame نه تنها در طراحی و ظاهر منحصر به فرد خود می‌درخشد، بلکه در زمینه کیفیت صدا و هوشمندی نیز از توانایی‌های چشمگیری بهره‌مند شده است. این دستگاه با بهره‌گیری از بلندگوی استریوی سه طرفه (۳-way stereo) و بلندگوی برد وسیع (Wide Range)، صدایی شفاف و یکنواخت را در تمام نقاط اتاق پخش می‌کند. بلندگوی برد وسیع، فناوری اختصاصی سامسونگ محسوب می‌شود و این شرکت حق ثبت اختراع‌ آن را به دلیل طراحی منحصربه‌فرد خود دریافت کرده است. این ویژگی باعث می‌شود تا شما در هر کجای محیط اتاق قرار داشته باشید، از یک تجربه صوتی گسترده و باکیفیتی بهره‌مند شوید.

این دستگاه همچنین با پشتیبانی از دستیارهای صوتی محبوب مانند الکسا و سرویس‌های هوشمند نظیر Chromecast و Airplay 2 نیز به شما امکان می‌دهد تا به راحتی دستگاه‌های خود را متصل کرده و با استفاده از فرمان‌های صوتی یا اپلیکیشن SmartThings، موسیقی و همچنین ابزارهای هوشمند مانند چراغ‌های خانه را کنترل کنید و بسیاری از کارهای دیگر را بدون زحمت انجام دهید.

در زمینه هوشمندی، Music Frame از قابلیت‌های پیشرفته صوتی متعدد دیگری نیز بهره‌مند است که در پایین به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • Dolby Atmos: این فناوری با ایجاد صدای غنی و عمیق، تجربه‌ی شنیداری شما را به سطحی جدید ارتقا می‌دهد.
  • Q-Symphony: این فناوری با ترکیب بلندگوهای تلویزیون سامسونگ و Music Frame، امکان پخش همزمان را فراهم می‌کند و از این طریق، تجربه‌ صوتی قدرتمند و لذت‌بخشی را ارائه می‌دهد.
  • SpaceFit Sound Pro: این فناوری با تحلیل محیط اطراف، به صورت خودکار صدای خروجی را متناسب با فضا بهینه می‌کند و صدایی در نهایت دقت و کیفیت ارائه می‌دهد.
  • Adaptive Sound: با این فناوری، هر صدایی حتی در حجم‌های بسیار کم نیز واضح شنیده می‌شود زیرا با تحلیل محتوای در حال پخش، بهینه‌ترین تنظیم صدا را ارائه می‌دهد.

در نهایت و با توجه به این ویژگی‌ها می‌توان به راحتی دریافت که Music Frame تنها یک بلندگوی ساده نیست، بلکه یک اثر هنری و نماد نوآوری در صنعت صوتی است. برای اثبات این موضوع می‌توان به جوایز و گواهی‌هایی که این دستگاه کسب کرده مانند جایزه Rolling Stone Audio، قرار گرفتن در میان فهرست دستگاه‌های برگزیده رسانه‌های مختلف و دریافت جایزه طراحی iFنیز اشاره کرد. Music Frame یک محصول نوآورانه و منحصربه‌فرد است که مرزهای بین هنر و فناوری را در هم می‌شکند؛ زیبایی و کیفیت را در هم می‌آمیزد و با ارائه ویژگی‌های پیشرفته و به‌روز دنیا، خود را به عنوان یک گزینه ایده‌آل در هر خانه‌ای معرفی می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.