×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۰ شهریور , ۱۴۰۳
ناترازی گاز می‌تواند مشکلات زیادی را برای صنعت پتروشیمی به وجود آورد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی پتروشیمی کارون، در آئین بیست و دومین اجلاس سالانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس قرارداد همکاری پتروشیمی کارون با پارک علم و فناوری پردیس تهران به امضا رسید.
پس از امضای این قرارداد، مدیرعامل پتروشیمی کارون در سخنانی با تأکید بر اهمیت شعارهای سالانه که از سوی مقام معظم رهبری تعیین و اعلام می‌شود، اظهار داشت: این شعارها نباید با آمدن شعار سال بعد به فراموشی سپرده شود، بلکه باید برای آنها برنامه بلندمدت طراحی و اجرایی شود.
علیرضا صدیقی زاده، یکی از علل به‌وجودآمدن مشکلاتی از جمله ناترازی در گاز را نداشتن دید بلندمدت و استراتژیک به صنعت نفت و گاز کشور دانست و تصریح کرد: اگر به این موضوع توجه جدی نشود به‌زودی شاهد مشکلات بزرگی در صنعت پتروشیمی خواهیم بود چرا که حدود ۹۰درصد خوراک صنایع پتروشیمی گاز است.
وی با اشاره به مغایرت‌های بنیادی و متعدد در آیین‌نامه‌ها و روش‌های اجرایی شرکت‌های صنعتی و پارک‌های علمی و فناوری، از دست‌اندرکاران و قانون‌گذاران خواست تا در جهت تسهیل همکاری مراکز علمی، پژوهشی و صنایع بزرگ قوانین فعلی را اصلاح نمایند تا مسیر همکاری هموار شود.
مدیرعامل پتروشیمی کارون، در پایان تسهیل قوانین را زمینه‌ساز روی‌آوردن شرکت‌های بزرگ صنعتی برای دانش‌بنیان‌شدن دانست، مسیری که منجر به افزایش بهره‌وری، تولید و در نتیجه تحقق شعار مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری خواهد شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.