×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲۱ شهریور , ۱۴۰۳
تلویزیون‌های سری ۲۰۲۴ سامسونگ نخستین تاییدیه‌های کیفیت عالی تصویر را دریافت کردند

موسسه برق، الکترونیک و فناوری‌های اطلاعات (VDE)، با انجام آزمایش‌های مختلف، گواهینامه‌ها یا تاییدیه‌های مرتبط به آن را صادر می‌کند.

یونگ‌جائه کیم، معاون تیم تحقیق و توسعه بخش نمایشگرهای سامسونگ در این باره گفت: «پیشرفت روزافزون فناوری این امکان را به ما می‌دهد تا یک تجربه سینمایی بی‌نظیر را در خانه‌ها، برای کاربران خود خلق کنیم. ما خود را متعهد به ایجاد بالاترین سطح کیفیت تصویر در سری‌های مختلف تلویزیون‌ها می‌دانیم و خوشحالیم که تلویزیون‌های Neo QLED ما اولین گواهی‌های این صنعت را از VDE اخذ کرده‌اند».

فیلم‌هایی به رنگ واقعی

برای اولین بار در این صنعت ۶ مدل از تلویزیون‌های ۲۰۲۴ سری Neo QLED 8K و ۴K و همچنین یک مدل از تلویزیون‌های سری QLED 4K سامسونگ موفق به دریافت تاییدیه دقت روشنایی HDR شده‌اند.

این تاییدیه، تضمین‌کننده بازتولید دقیق سطوح روشنایی محتواهای HDR و صحت آن در این مدل‌ها است. براین اساس تمامی مدل‌های مذکور ضمن وفاداری به استانداردهای تعیین شده HDR، قادر به ارائه کیفیت تصویری مطابق با آنچه چشم انسان درک و مشاهده می‌کند، هستند.

فناوری گستره دینامیکی بالا یا HDR (High Dynamic Range) در هر دو صحنه روشن و بسیار تاریک، کیفیت محتوا را بهبود می‌دهد و تصاویری طبیعی و واقعی‌تری را  ارائه می‌دهد.

تلویزیون‌های Neo QLED و QLED سامسونگ در هر محیطی از سالن‌های خانه و اتاق‌های نشیمن گرفته تا اتاق‌ خواب‌‌ها، دفاتر کاری یا آشپزخانه، قادر به ارائه یک کیفیت سینمایی بی‌نظیر و لذت‌بخش به کاربران خود است.

ارتقای تجربه تماشای خانگی

این هفت مدل از تلویزیون‌های ۲۰۲۴ سری Neo QLED و QLED سامسونگ، همچنین با کسب نخستین تاییدیه True Cinema Black ، معیار جدیدی را در سرگرمی‌های خانگی وضع کرده‌اند. این گواهینامه ضمن تایید عملکرد شگفت‌انگیز فناوری local dimming در این مدل‌ها، تضمین‌کننده ارائه یک تجربه یکپارچه سینمایی در این تلویزیون‌ها هم محسوب می‌شود. براین اساس مدل‌های مذکور می‌توانند بدون هیچ‌گونه نقص و اشکالی در میزان روشنایی و کیفیت تصاویر، فیلم‌های با نسبت تصویر عریض را به فرمت ۴:۳ تبدیل کنند.

این گواهینامه براساس ارزیابی دقیق سطوح سیاه رنگ ناحیه لترباکس (نوار مشکی بالا و پایین تصاویر نمایشگر) طراحی شده تا اطمینان حاصل شود که در هنگام مشاهده‌ فیلم‌های رسمی انجمن فیلمبرداران آمریکا (ASC) تجربه‌ای جذاب و گیرا از این تصاویر منتقل می‌شود.

عملکرد فوق‌العاده فناوریlocal dimming ، تداخل نوری ناخواسته را حذف می‌کند و به بینندگان اجازه می‌دهد مشابه تجربه تماشای تئاتر، تصاویر را با سیاهی عمیق و بیشترین جزئیات ممکن تماشا کنند.

تعهد سامسونگ به نوآوری و کیفیت منجر به توسعه تلویزیون‌هایی شده است که بالاترین استانداردهای صنعت را برآورده می‌کنند. مدل‌های ۲۰۲۴ تلویزیون‌های Neo QLED با دریافت گواهی‌های True Cinema Black و HDR Brightness Accuracy تجربه تماشای خانگی بی‌همتایی را ارائه می‌دهند تا کاربران این دستگاه‌‌ها در هر محیط و فضایی از مشاهده تصاویری در سطح و کلاسی جهانی لذت ببرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.