×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۲ شهریور , ۱۴۰۳
از ابتدای دی، استفاده از رمز پویا برای کلیه‌ی تراکنش‌های غیرحضوری الزامی است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومیبانک‌‌پاسارگاد،هماهنگباتصمیمنظامبانکی،جهتارتقایامنیتدرپرداخت‌هایغیرحضوریوپیشگیریازسوءاستفاده‌یکلاهبرداران،ازابتدایدیماهسالجاری،کلیه‌یرمزهایدومایستاغیرفعالخواهدشدوانجامتراکنشباهرمبلغیتنهاازطریقرمزدومپویاانجامخواهدگرفت.

برایناساس،ازابتدایدیرمزپویابرایکلیهکارتهایبانکپاسارگادبهطورخودکارفعالخواهدشدوهمچونگذشته،دریافتآنازطریقسامانه‌‌یهمراهبانکوکددستوری#۶*۷۲۰* امکانپذیراستبهاینترتیبکهمشتریمی‌توانددرزمانخریدکالاوخدماتبررویدرگاههایپرداخت،بامراجعهبهموبایلبانک(همراهبانک)،منوی«کارت» وانتخابگزینه«رمزپویا» رمزیکبارمصرفرادریافتکندامکاندریافترمزپویادرسامانهاینترنتبانکنیزجهتانجامعملیاتانتقالوجهکارتبهکارتنیزفراهماست.

همچنینمشتریانیکهتلفنهمراههوشمنددردسترسندارند،میتوانندباشمارهگیریکددستوری#۶*۷۲۰* رمزپویاراازطریقپیامکدریافتکنندازاینرومشتریانیکهبههردلیلیپیامک‌‌‌هایبانکرادریافتنمیکنندویااقدامبهتعویضسیمکارتخودکردهاند،بایدبامراجعهبهشعبههایبانکپاسارگاددرسراسرکشور،ازثبتصحیحشمارهتلفنهمراهخوداطمینانحاصلکنند.

گفتنیاستالزامیشدناستفادهازرمزپویاجهتارتقایسطحامنیتدرپرداختهایغیرحضوری،بهطورهماهنگدرکلنظامبانکیکشوردرحالاجرااست.

برایکسباطلاعاتبیشتربهسایتبانک‌پاسارگادبهنشانیhttps://www.bpi.irمراجعهویابامرکزمشاورهواطلاعرسانیبهشماره۸۲۸۹۰ تماسحاصلکنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.