×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
محصولات “نو” بانک تجارت در خدمت بنگاه‌های تولیدی کردستان

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در جریان سفر به استان کردستان و بازدید از شرکت‌های «لاستیک بارز» و «گروه غرب دانه» گفت: بانک تجارت برای بنگاه‌های اقتصادی بزرگ و زنجیره‌های بزرگ تولیدی کشور آماده ارائه محصولات “نو” و راهکارهای مالی و بانکی مناسب است.

بانک تجارت انتخاب نخست فعالان بزرگ اقتصادی کشور است

مدیرعامل بانک تجارت در بازدید از گروه صنعتی «لاستیک بارز» و دیدار با مدیرعامل و مدیر گروه صنعتی این مجموعه با اشاره به مزیت‌های بانک تجارت در حوزه ریالی و بین‌الملل گفت: بانک تجارت انتخاب نخست فعالان بزرگ اقتصادی کشور است و خدمات روزآمد در قالب حواله‌های ارزی، تعهدات، خدمات، محصولات و ابزارهای الکترونیک در کنار خدمات حضوری از جمله دلایل اعتماد شرکت‌ها و مجموعه‌های صنعتی به این بانک است.

دکتر اخلاقی با اشاره به تفکیک خطوط کسب‌وکار در بانک تجارت به‌منظور ارائه خدمات مناسب، محصولات نو و بسته‌های بانکی مطلوب به مشتریان ارزنده، افزود: بانک تجارت از این قابلیت برخوردار است که متناسب با ظرفیت گروه‌های تولیدی، خدمات و محصولات خود را در قالب بانکداری شرکتی و تجاری در محل کارخانه و شرکت‌ها به آنها ارائه دهد.

جمال میرزایی مدیرعامل و مدیر گروه صنعتی بارز کردستان نیز با استقبال از مجموعه مزیت‌های اعلام شده از سوی مدیرعامل بانک تجارت اظهار امیدواری کرد با افزایش سطح تعامل، در آینده‌ای نزدیک شاهد تمرکز تمامی امورات بانکی این مجموعه در بانک بزرگ تجارت باشیم.

وی افزود: گروه صنعتی بارز کردستان دارای مجهزترین و پیشرفته‌ترین کارخانه تایرسازی کشور بوده و دارای چهارمین فنّاوری صنعت لاستیک‌سازی جهان و بالاترین کیفیت محصولات تولیدی در بازار است.

بانک تجارت آماده ارائه خدمات محصولات “نو” به تمامی لایه های فعال در مجموعه های بزرگ اقتصادی

دکتر اخلاقی در جریان بازدید از گروه «غرب دانه» و دیدار با برهان مندمی مدیرعامل این مجموعه با اشاره به برنامه‌ریزی و آمادگی بانک تجارت برای پشتیبانی از تمامی لایه‌های فعال در مجموعه‌های بزرگ اقتصادی و تدوین بسته‌های جامع گفت: شرکت‌های بزرگ تولیدی و تجاری صاحب‌نام با برندهای شناخته‌شده همکاری‌های بسیاری را در زنجیره‌های بالادستی و پایین‌دستی خود با بانک تجارت آغاز کرده‌اند و روزانه به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود.

مدیرعامل بانک تجارت افزود: خدمات متنوع و محصولات بانک تجارت با توجه به نیازهای شرکت‌ها تعریف شده و از سال گذشته در قالب محصولات «نو» بانک تجارت به شرکت‌های مختلف صنعتی در حال ارائه است.

مدیرعامل گروه «غرب دانه» نیز با تقدیر از حضور مدیرعامل بانک تجارت در این مجموعه اظهار امیدواری کرد که بازدید دکتر اخلاقی از گروه «غرب دانه» و مزیت‌های این بانک در ارائه خدمات و محصولات به مجموعه‌های صنعتی و تولیدی، منجر به گسترش همکاری همه‌جانبه شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.