×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
رویداد «جانا» با حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، مراسم اختتامیه نخستین رویداد جایزه نوآوری اجتماعی (جانا) با حضور دکتر «محمدجواد ظریف» معاون راهبردی رئیس جمهور، دکتر «احمد میدری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر «زهرا بهروز آذر» معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، «فاطمه مهاجرانی» سخنگوی دولت، «محمد صادق خیاطیان» رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و برخی اندیشمندان و فعالان اجتماعی برگزار شد.

هدف از برگزاری این رویداد، تجلیل از طرح‌های خلاقانه و اثرگذار حوزه اجتماعی بود. در این مراسم از ۱۰ برگزیده در بخش‌های امید جانا، سپهر جانا و شمس جانا تقدیر شد.

هدف این رویداد بهره‌مندی از ظرفیت‌های مختلف جهت توسعه زیست‌بوم نوآوری اجتماعی کشور است که با حمایت مالی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شده است. شایان ذکر است این نخستین دوره رویداد جانا بود که برگزار شد و بناست که ادامه‌دار باشد.

طراحان ۵ طرح «توانمندسازی شغلی معلولین»، «پلتفرم توسعه و عرضه محصولات روستایی»، «یونیت دندانپزشکی سیار»، «پلتفرم جمع‌آوری امضاء و پیگیری کمپین‌ها» و «معرفی الگوها و تجربه‌های موفق اجتماعی» توانستند جایزه سپهر جانا را دریافت کنند.

در بخش امید جانا ۳ طرح «احیای چرخه توان‌افزایی عشایر»، «توسعه مردم شهر» و «توسعه مد پایدار هناس» برگزیده شدند.

۲ طرح «اشتغال‌زایی توان‌یابان و بیماران مبتلا به ام.اس» و «تسهیلات قرض‌الحسنه بدون کارمزد» نیز در بخش شمس جانا مورد تقدیر قرار گرفتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.