×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳
پرچم گروه مالی گردشگری بر تارک قله‌های مسئولیت اجتماعی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی (برند خوب) عصر روز سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ با حضور سازمان‌ها، شرکت‌های پیشرو در حوزه مسئولیت اجتماعی و محمدجعفر قائم پناه، معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری به عنوان مهمان ویژه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم پس از سخنرانی دبیر جشنواره و رئیس خانه روابط عمومی ایران، پیام ناتاشا پاولوویچ، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد.

در این مراسم و به انتخاب هیات داوران جشنواره، ۲ نشان عالی و سفیر مسئولیت اجتماعی به مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری اهدا شد.

گفتنی است، گروه مالی گردشگری همواره یکی از مهم‌ترین نهادهای بخش خصوصی در زمینه انجام مسئولیت اجتماعی بوده که می‌توان در این زمینه به فعالیت‌هایی چون تاسیس و راه‌اندازی مدارس کیمیای دانش در مناطق کم‌برخوردار کشور، احداث، تجهیز و نگهداری مراکز توانبخشی در کرمان، جیرفت و سیرجان، آزادسازی زندانیان واجد شرایط، انجام مسئولیت اجتماعی در حوزه ورزش مانند ساخت ورزشگاه در شهرستان‌های بافت و بناب، برگزاری سالانه پویش سفره مهربانی و… اشاره کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.