×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳
در جلسه بررسی عملکرد ارزی بانک ملی ایران مطرح شد: عملکرد مثبت در حوزه ارزی

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ جلسه بررسی عملکرد ارزی بانک به منظور بررسی چالش ها، ریسک های مترتب در حوزه ارزی ، ریسک های عملیاتی، حقوقی و قانونی مورد ارزیابی قرار گرفت.

در این جلسه معاون شعب، معاون ارزی و امور بین الملل، مدیر امور شعب تهران به ایراد سخن پرداخته و موضوعات ارزی بانک را مورد بررسی قرار دادند. 

گفتنی است بررسی عملکرد شعب ارزی و گزارش های اعلامی نشان داد که علی رغم شرایط خاص اقتصادی کشور و تحریم های های موجود، شعب بانک ملی ایران توانسته اند عملکرد خوبی در حوزه ارزی داشته باشند و به سوددهی لازم برسند. 

در این جلسه ضمن اشاره به ظرفیت های بانک ملی ایران در حوزه ارزی ، نکاتی در خصوص فعال سازی ظرفیت ها ، افزایش سهم بازار در حوزه ارز بازرگانی،  ارتقا خدمات ارزی بانک  و جذب منابع خرد ارزی در شعب با توجه به توانمندی های شعب دبی، هامبورگ و روسیه مطرح و راهکارهای لازم ارائه شد.

همچنین بحث مدیریت منابع و مصارف و جذب منابع، رعایت انضباط مالی به منظور جلوگیری از بروز ناترازی و تقویت بنیه مالی بانک در جهت حفظ سوددهی از دیگر مواردی بود که در این جلسه  مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان این نشست حاضران نظرات خود را در راستای بهبود عملکرد ارزی بانک با مدیران به اشتراک گذاشتند و مدیران راهکارهای لازم جهت رفع موانع و بهبود عملکرد ارائه کردند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.