×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳
اهدای بیش از ۵ هزار بسته فرهنگی – آموزشی پتروشیمی بندر امام به دانش‌آموزان کم‌برخوردار

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی پتروشیمی بندر امام، دکتر سپهدار انصاری نیک در این مراسم ضمن تأکید بر نقش مهم این مجتمع در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اظهار داشت: پتروشیمی بندر امام یک بنگاه مسئولیت اجتماعی است که با جلوگیری از هدر روی گازها در استان خوزستان این گازها را به محصولات باارزش افزوده تبدیل می‌کند و مانع ایجاد آلودگی در استان می‌شود.

وی افزود: پتروشیمی بندر امام متعلق به مردم شریف ماهشهر، بندر امام و استان خوزستان است و هر خیری که این بنگاه اقتصادی دارد متعلق به مردم است، لذا از نماینده محترم مردم در مجلس خواستاریم که در حوزه تأمین پایدار خوراک این مجتمع حمایت کنند تا مجتمع بتواند عملکرد موفق‌تری در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برای مردم و استان داشته باشد.

انصاری نیک، با مرور تعدادی از اقدامات این مجتمع در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، اظهار داشت: پتروشیمی بندر امام، با توجه به نقش پیشروی خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اقدامات مهمی در زمینه کمک به ساخت مدرسه و دانشگاه؛ زیرساخت‌های فرهنگی و عبادی، کمک به زیرساخت درمانی و بیمارستان‌های شهر، کمک به شهرداری و فضای سبز شهرستان و همچنین کمک به حفظ محیط‌زیست انجام داده است که ان‌شاءالله تداوم نیز خواهد داشت.

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام به اهدای بیش از ۵ هزار بسته فرهنگی – آموزشی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی نیز اشاره کرد و افزود: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی برای حمایت از دانش‌آموزان کم‌برخوردار در سال جدید بیش از ۵ هزار بسته آموزشی – فرهنگی در نظر گرفتیم که من از آن به‌عنوان کوله‌های دانش نام می‌برم.

وی خاطرنشان کرد :این کوله‌های دانش را به دانش‌آموزان کم برخورداری ارائه می‌دهیم که برای آینده کشور و میهنمان تحصیل کنند.
لازم به ذکر است اقلام موردنظر از موسسه‌ای که متشکل از کارگران و زنان بدسرپرست خریداری شده و به دانش‌آموزان کم‌برخوردار اهدا خواهد شد که یک نوع کار خیر دوطرفه است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.