×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳
بررسی گزارش‌های مالی سازمان توسط هیئت‌مدیره

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، یکشنبه، ۶ آبان‌ماه ۱۴۰۳ جلسه شماره ۲۳ هیئت‌مدیره دوره هفتم سازمان نصر تهران با حضور اعضاء در دبیرخانه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رضا حیدری توضیحاتی درخصوص آیین‌نامه و منشور اخلاقی نمایندگان سازمان به منظور حضور در جلسات، شامل چگونگی انتخاب نماینده سازمان، حضور نماینده سازمان در جلسات و همچنین ارائه گزارش از جلسات برگزار شده و… ارائه و تاکید کرد در این آیین‌نامه پیش‌بینی شده است که قسمتی از پورتال سازمان به معرفی نمایندگان سازمان در مراجع مختلف اختصاص داده شود.

در ادامه درخصوص آیین‌نامه پیشنهادی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و اعضاء سوالات خود را مطرح و حیدری پاسخ‌های لازم را ارائه کرد. همچنین در رابطه با نمایندگان حال حاضر سازمان در مراجع و سازمان‌های دولتی نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در انتها درخصوص طرح ارائه شده رأی‌گیری شد که با اجماع آراء به تصویب رسید و تاکید شد نظارت بر حسن اجرای این آیین‌نامه برعهده دبیرخانه سازمان است.

همچنین مقرر شد جدول حاوی اسامی نمایندگان سازمان که به سازمان‌ها و مراجع مختلف معرفی شده‌اند توسط دبیرخانه سازمان تهیه و در نشست آتی هیئت‌مدیره ارائه شود.

در ادامه آزاد معروفی، خزانه‌دار سازمان در رابطه با صورت‌های مالی سال منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ توضیحاتی مطرح کرد و سپس مجید سنایی، مدیر مالی سازمان گزارش صورت‌های مالی مذکور را برای اعضای هیئت‌مدیره تشریح کرد.

پس از آن در رابطه با صورت‌های مالی و بندهای مختلف آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت و اعضاء سوالات خود را مطرح کردند. در رابطه با هزینه رسیدگی به پرونده‌های شورای انتظامی نیز مقرر شد این مبلغ مورد بازنگری قرار گیرد. همچنین پیرامون خدمات دبیرخانه سازمان به اعضاء از قبیل ارائه خدمات مشاوره بیمه تامین اجتماعی و… صحبت شد.

همچنین در این نشست بهناز آریا، نایب رئیس هیئت‌مدیره و رئیس کمیسیون صنعت افتای سازمان گزارشی از جلسه برگزار شده با انصاری، معاون افتای نهاد ریاست جمهوری ارائه و پیشنهاد تشکیل صندوق توسعه افتا نزد سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در جلسه مذکور را به همراه جزئیات این پیشنهاد که جنبه حمایتی دارد، مطرح کرد. آریا گفت کارگروهی برای بررسی این موضوع از جنبه‌های حقوقی و … تشکیل شده است. در ادامه بحث و تبادل نظر صورت گرفت و اعضاء نظرات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند. در انتهای این بحث پیشنهاد شد کمیسیون‌های مرتبط با این موضوع با تشکیل جلسه پیشنهاد مطرح شده را بررسی کنند.

در پایان نیز در رابطه با احتمال حذف دفتر صنعت نرم‌افزار از ساختار وزارت صنعت، معدن و تجارت و جلسات برگزار شده در این خصوص بحث و تبادل نظر صورت گرفت و برخی از اعضاء پیرامون تبعات منفی این اقدام صحبت کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.