×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳
اتصال سازمان نصر به درگاه ملی مجوزها

به گزارش تجارت گردان به نقل از  روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، به اطلاع کلیه اعضای سازمان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات می‌رساند با اتصال سازمان نصر به درگاه ملی مجوزها زین پس فرایند عضویت در سازمان ( عضویت جدید و تمدید عضویت) در شاخه شرکت‌ها فقط از طریق درگاه ملی مجوزها انجام خواهد شد.

مراحل کار به این صورت است که جهت عضویت ابتدا باید در درگاه ملی مجوزهای کشور ثبت‌نام انجام شود و سپس مراحل درخواست مجوز فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در درگاه ملی مجوزها طی شود.
پس از اتمام فرآیند کاربر به پورتال نظام صنفی رایانه‌ای استان محل سکونت خود منتقل خواهد شد و باید سایر بخش‌های فرم عضویت را در پورتال استانی تکمیل کند.
در انتها پس از تکمیل و ارسال درخواست در پورتال استانی کد پیگیری از طرف سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان جهت ادامه فرآیند برای کاربر ارسال خواهد شد.
سپس سازمان نظام صنفی رایانه‌‍ای هزینه عضویت را به کاربر اعلام خواهد کرد. پس از طی انجام این مراحل، کاربر باید با استفاده از کد پیگیری پرداخت هزینه عضویت را ظرف مدت کمتر از ۵ روز انجام دهید. در غیر این صورت درخواست کاربر به صورت خودکار رد خواهد شد و برای عضویت مجددا باید مراحل فوق را طی کند.
در صورت بروز هر گونه مشکل با واحد عضویت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در استان خود تماس حاصل کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.