×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
با سامانیوم، سپرده آتیه پلاس خود را شارژ کنید

تجارت گردان | با سامانیوم، سپرده آتیه پلاس خود را شارژ کنید

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک سامان، بر اساس این طرح تمامی اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان که دارای سپرده آتیه پلاس هستند می‌توانند ۱۵۰۰ امتیاز سامانی خود را به وجه نقد تبدیل و به این سپرده واریز کنند.
بر این اساس، اعضای سامانیوم می‌توانند به ازای خرید یک بسته ۱۵۰۰ امتیازی، مبلغ ۱۰۰۰۰۰ ریال برای مشتریان وفادار آبی و ۱۵۰۰۰۰ ریال برای مشتریان وفادار برنزی، در سپرده آتیه پلاس خود در بانک سامان دریافت کنند.
گفتنی است، وجه امتیازات تبدیلی حداکثر ۱۰ روز کاری پس از اتمام بسته، به سپرده آتیه پلاس مشتریان واریز می‌شود و مشتریان در صورت نداشتن این سپرده می‌توانند تا قبل از اتمام بسته مزبور، برای افتتاح این سپرده به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند.
لازم به ذکر است که وجوه این امتیازات تنها امکان واریز در سپرده آتیه پلاس دارد و واریز آن به سایر سپرده‌ها امکان‌پذیر نیست.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت باشگاه مشتریان بانک سامان به سایت سامانیوم مراجعه و یا با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ تماس بگیرند. همچنین پست الکترونیکی این باشگاه به نشانی samanium@sb24.com و نیز اینستاگرام سامانیوم به آدرس @samanium پاسخگوی پرسش‌های مشتریان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.