به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی، احمد صفرزاده معاون فنی این شرکت با اشاره به اقدامات انجام شده از جمله تیمسازی در حوزه فنی، ارتقا توانمندی کارکنان و نمایندگان و نیز اعطاء اختیار لازم به مدیران استانها و شعب، اظهار داشت: خوشبختانه بیمه دی توفیقات ارزندهای در مسیر توسعه خدمات بیمهای در رشتههای غیردرمان کسب کرده است به گونهای که طی ۸ ماهه اول سال جاری، در بیمههای مهندسی، مسئولیت، کشتی و هواپیما، بیمههای خودرو، عمر و حوادث و عمر اندوختهدار به طور متوسط بالغ بر ۸۰ درصد رشد کرده و حتی در بیمههای مهندسی، مسئولت و آتشسوزی به ترتیب ۲۲۵ درصد، ۲۱۲ درصد و ۱۰۷ درصد رشد داشته که این روند، بیانگر حرکت موفق شرکت در جهت تحقق برنامه بازرگانی تدوین شده سالانه است.
صفرزاده افزود: بر اساس استراتژی هیئت مدیره و راهبری سرپرست بیمه دی، ارائه خدمات با کیفیت، تسریع در رسیدگی و پاسخگویی به موقع و همچنین پرداخت خسارتهای بیمهگزاران و ذینفعان، سرلوحه ماموریتها و وظایف اصلی تمامی ارکان شرکت، به ویژه شعب و مدیریتهای ستادی قرار دارد که در همین راستا و طی ۸ ماه اخیر، بالغ بر ۲۷ هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است.
معاون فنی بیمه دی ادامه داد: مبالغ و ترکیب خسارتهای پرداخت شده در رشتههای غیر درمان خصوصاً در حوزه بیمههای مهندسی، انرژی و کشتی که با بهرهگیری از دانش فنی و تخصصی کارکنان این شرکت و طی سریع فرآیندهای مربوطه حتی در بالاترین رکن تصمیمگیری شرکت (هیئت مدیره) به انجام رسیده، حاکی از توجه و عزم جدی بیمه دی به این مهم است.
صفرزاده همچنین تاکید کرد: کسب رضایت مشتریان و ملموس بودن آثار مطلوب پوششهای بیمهای در زمان وقوع خسارتها که با رعایت چارچوبها و موازین فنی انجام میشود، رمز اثربخشی عملیات بیمهگری و توسعه ضریب نفوذ بیمه در جامعه است که این موضوع، باور اصلی کارکنان بیمه دی در تمامی واحدهای اجرائی و ستادی است. یکایک اعضاء خانه فیروزهای بیمه دی معتقدند با همدلی و حرکت منسجم در ارائه مطلوب خدمات بیمهای و خدمات پس از فروش به جامعه بیمهگزاران خواهیم توانست موجبات ارتقاء روزافزون و تعالی هرچه بیشتر این شرکت را فرآهم سازیم.
https://tejaratgardan.ir/?p=325592