×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۲۰ دی , ۱۴۰۳
توسعه ارتباطات انسانی مبتنی بر اخلاق/ ضرورت ایجاد ارتباطات دوسویه بین روابط عمومی های خانواده ایمیدرو

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، حسین طالبی مدرس و پیشکسوت حوزه رسانه و روابط عمومی شامگاه دوشنبه در نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی خانواده بزرگ ایمیدرو، افزود: روابط عمومی ها اکنون بیشترین ارتباط را با رسانه های جمعی و گروهی دارند و از سویی امروز شاهد افزایش روزافزون تعداد آن ها در فضای مجازی هستیم.
وی گفت: طبق گزارش سال گذشته معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ ارشاد؛ ۱۴ هزار رسانه رسمی در کشور در حال فعالیت هستند و در همین حال بخش اعظم محتوا؛ از طریق فضای مجازی ارایه می شود.
وی ادامه داد: در این زمینه روابط عمومی ها بیشترین چالش را با رسانه هایی دارند که در فضای مجازی و حتی بدون مجوز فعالیت می کنند.


ایجاد ارتباطات دوستانه و صادقانه
مدیر سابق روابط عمومی چادرملو ایجاد ارتباطات دوستانه و صادقانه در حوزه روابط عمومی را اصلی حیاتی خواند و عنوان کرد: با تحقق بیش از پیش این مهم؛ فضای با نشاطی در مجموعه ها برقرار می شود که به سایر ارکان مدیریت منتقل می شود و اثر آن اینگونه است که سایر کارکنان نیز تلاش می کنند تا به این سطح برسند.

ایجاد ارتباط دوسویه بین روابط عمومی های ایمیدرو
طالبی اعلام کرد: روابط عمومی شرکت ها، مجتمع ها و طرح های معدن و صنایع معدنی جدا از نوع سهامداری که دارند؛ یک خانواده بزرگ محسوب می شوند و به دلیل ارتباط با ایمیدرو و برای رشد بنگاهی و بر مبنای یک تعهد اخلاقی و تعهد سازمانی؛ ارتباط و همکاری ها با این سازمان را توسعه دهند تا شاهد یک همگرایی منسجم باشیم.
گفتنی است در این گردهمایی از حسین طالبی به پاس سال ها خدمات در قامت مدرس و پیشکسوت حوزه رسانه و نیز مدیر سابق روابط عمومی چادرملو؛تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.