
به گزارش تجارت گردان به نقل از روابطعمومی بانک آینده؛ این جلسه در روزهای پایانی سال و با حضور رؤسای ادارات، مدیران گروه و کارشناسان حوزههای مرتبط از جمله: معاونت اعتباری، معاونت مالی، مدیریت حقوقی و مدیریت امور بازرسی و شکایات در ساختمان مرکزی بانک آینده برگزار شد.
در این نشست در راستای انجام فرایند وصول مطالبات، ابعاد مختلفِ تعیینتکلیف املاک مزایدهشده به استناد وثایق و تضامین دریافتشده و همچنین پس از اتمام مهلت ماده ۳۹ قانون ثبت (امکان تعیینتکلیف، پس از اتمام فرصت قانونی مشتری برای تعیینتکلیف) بعد از تدوین صورتجلسه مزایده، مورد بحث و تبادلنظر صورت گرفت.
مسئولان و کارشناسان حاضر در این جلسه، مزایا و معایب این ماده قانونی را از منظر حقوقی و مالی، مورد بررسی و مداقه قرار دادند.
شایان ذکر است؛ در این جلسه جناب آقایان: حیدری، سرپرست اداره ثبتی و اجرا در مدیریت حقوقی؛ مجدی، معاون اداره در مدیریت امور بازرسی و شکایات؛ کشاورز، مدیرعامل شرکت احیا منابع افق آینده؛ مقامی، مدیر گروه در اداره حسابداری کل معاونت مالی؛ قربانی، مدیرگروه پیگیری وصول مطالبات شعب شهرستانها، بههمراه کارشناسان حوزههای مرتبط، حضور داشتند.
منبع خبر : تجارت گردان
https://tejaratgardan.ir/?p=342309