×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نیازمند نگاه نوآورانه و مهندسی جدید در روابط عمومی‌ها هستیم
مديركل روابط عمومي وزارت نيرو در نشست با مديران روابط عمومي صنعت برق:

تجارت گردان | نیازمند نگاه نوآورانه و مهندسی جدید در روابط عمومی‌ها هستیم

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  وزارت نیرو (پاون)، “صدیقه ببران” در نشست “هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه صنعت برق برای گذر از پیک تابستان ۹۹” با اشاره به سرعت تحولات در عرصه فن‌آوری گفت: سرعت تحولات روابط عمومی‌ها ما را درگیر رقابت شدیدتری کرده تا جایی که دیگر کلیشه‌های سنتی پاسخگو نیست.
ببران با تاکید بر لزوم تغییر شیوه‌ها، این تغییر را نیازمند مهندسی جدید در بدنه روابط عمومی‌ها به لحاظ اطلاع‌رسانی صحیح عنوان کرد و افزود: مهندسی جدید باید در حوزه خدمات با خلاقیت و نوآوری همکاران همراه شود و ما نیازمند یک نگاه نوآورانه در این زمینه هستیم.
وی توجه به مقوله مسئولیت اجتماعی را از مباحث مهم این حوزه برشمرد و گفت: روابط عمومی‌ها باید به طور هوشمند و هدفمند به آن بپردازند.
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، مسئولیت اجتماعی را یکی از شاکله‌های اصلی حکمرانی مطلوب عنوان و شفافیت و پاسخگویی را دو رکن مهم آن ذکر کرد و افزود: روابط عمومی نوین نیازمند شفافیت و پاسخگویی صحیح است. ما نیازمندیم بر اساس مسئولیت اجتماعی‌مان و بر اساس حقوق شهروندی و حق شفافیت و پاسخگویی به مردم، برنامه جامعی را تنظیم کنیم و انتظار می‌رود شرکت‌های توزیع که بیشترین ارتباط را با مردم دارند به این مهم بپردازند.
وی هدف اولیه پویش #هرهفته_الف_ب_ایران که از سوی وزیر نیرو مطرح شد را جلب اعتماد و رضایت خاطر مردم عنوان کرد و با اشاره به تاثیر آن در روحیه مردم افزود: یازدهمین هفته این پویش را ‌همراه با ملاقات‌های مردمی وزیر نیرو پشت سر گذاشتیم که در این راستا فعالیت شما درخصوص ملاقات‌های مردمی و تبلیغات پویش در فضای مجازی و رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری از اهمیت خاصی برخوردار است.
در ابتدای این مراسم نیز، بیژن قاسمی مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل توانیر نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی را با برپایی یک دوره آموزشی پیرامون مدیریت فضای مجازی و مقابله با شایعات همراه دانست و اظهار داشت: دنیای امروز عصر ارتباطات به روش نوین است و برای حرکت بهتر در این فضا، دوره تخصصی کددار با همکاری معاونت تحقیقات و منابع انسانی توانیر را تدارک دیدیم.
وی با اشاره به پیچیدگی‌ها و محدودیت‌های قانونی فعالیت در فضای مجازی، ابراز امیدواری کرد، روابط عمومی‌های صنعت برق با همفکری و تلاش جمعی بتوانند از این فضا درجهت آگاهی بخشی مطلوب به مردم استفاده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.