×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ آذر , ۱۴۰۴
تولید ۹۹٫۹۸ درصدی محصول فولاد هرمزگان مطابق با سفارش مشتری

سرپرست کنترل کیفی و آزمایشگاه‌های فولاد هرمزگان، در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی، با بیان مطلب فوق، گفت: کیفیت در صنعت نه‌تنها یک مزیت، بلکه یک ضرورت است که بر تمام جنبه‌های کسب‌وکار تأثیر می‌گذارد. صنایعی که کیفیت را در اولویت قرار می‌دهند، سودآورتر، پایدارتر و رقابت‌پذیرتر خواهند بود.

حمیدرضا کشاورز افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، اقدامات تعریف‌شده و بهبودهای حاصل‌شده در واحد فولادسازی و همچنین پایش مستمر و بهینه، تهیه و ارائه گزارش‌های کیفی به‌صورت روزانه و ماهانه، برگزاری جلسات فنی توسط واحد کنترل کیفی و آزمایشگاه‌ها، شاخص تختال‌های نامنطبق با سفارش از نظر آنالیز شیمیایی و عیوب تختال (NC) در اردیبهشت‌ماه امسال ارتقا یافت و به میزان ۰٫۰۲ درصد رسیده که کمترین مقدار این شاخص از ابتدای اندازه‌گیری آن است. به این ترتیب فولاد هرمزگان توانسته ۹۹٫۹۸ درصد تختال خود را مطابق با سفارش مشتری تولید کند.

رکورد کیفی، معیاری برای سنجش موفقیت در سطح ملی و بین‌المللی

سرپرست کنترل کیفی و آزمایشگاه‌های فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: دستیابی به رکوردهای کیفی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، ابزارهای مناسب و نظارت مستمر است. این فرایند نه‌تنها به پیشرفت فردی یا سازمانی کمک می‌کند، بلکه معیاری برای سنجش موفقیت در سطح ملی و بین‌المللی محسوب می‌شود.

کشاورز در پایان ضمن قدردانی از کارکنان واحدهای تولید و کنترل کیفی عنوان کرد: شرکت فولاد هرمزگان به‌عنوان پرچم‌دار تولید کیفی تختال فولادی در کشور، همواره بهترین محصول را مطابق با سفارش و آنالیز موردنیاز مشتریان تولید کند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.