×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۳۰ آذر , ۱۴۰۴
تضمین رضایت مشتریان، پشتوانه پایداری فولاد کویر در بازار است

معاون فروش فولاد کویر با اشاره به تدابیر در نظر گرفته شده برای کسب رضایت مشتریان گفت: واحد فروش و بازاریابی با استقرار کامل سامانه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، گزارش‌ها و بازخوردهای دریافتی را ظرف کمتر از ۷۲ ساعت بررسی و پیگیری می‌کند. این ساختار پاسخ‌گو موجب شده حتی در شرایطی که چالش در استفاده از محصول از جانب مشتری بوده، تیم فنی شرکت با انتقال دانش تخصصی و تعریف فرآیندهای تکمیلی، مسیر بهره‌برداری مؤثر را برای ایشان هموار سازد.

جواد خوروش در ادامه افزود: از دیگر اقدامات اثربخش می‌توان به توسعه خدمات لجستیکی اشاره کرد. فولاد کویر، محصولات را با سرعت و ضمانت در کمتر از دو هفته به اقصی نقاط کشور ارسال می‌کند. همچنین با هدف تسهیل فرآیندهای مالی با ارائه گزینه‌فروش اعتباری با ضمانت بانکی، امنیت خرید را برای مشتریان صنعتی فراهم کرده است.

گفتنی است فولاد کویر با تمرکز بر کیفیت محصول، رعایت استانداردهای بین‌المللی و حضور فعال در بازار فولاد کشور، توانسته رضایت مشتریان را در بالاترین سطح بدست بیاورد و جایگاه برتری را از آن خود سازد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.