به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، توکلی در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های تمامی کارکنان بانک گفت: بحمداله در حال حاضر بانک قرض الحسنه مهر ایران در سطوح کشوری و بین المللی دارای جایگاه مطلوبی است که این مهم حاصل یک تلاش جمعی در حوزه های مختلف بوده است. عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید بر اهمیت کسب رتبه های برتر بین المللی و کشوری توسط بانک در سال های اخیر افزود: کفایت سرمایه، نسبت مناسب مطالبات به تسهیلات، مشارکت در امور عام المنفعه و ایفای نقشی ملموس در عرصه مسئولیت های اجتماعی از جمله شاخص هایی می باشد که دستیابی بانک به موفقیت های اخیر را موجب شده است. وی در همین خصوص افزود: استمرار در جذب منابع پایدار، تخصیص بهینه منابع، وصول به موقع مطالبات و همچنین مشارکت بیشتر در فعالیت های اجتماعی سبب خواهد شد تا بانک قرض الحسنه مهر ایران در مسیری که در آن به درستی قرار گرفته است، حرکت خود را ادامه دهد. توکلی با اشاره به راه اندازی سامانه میعاد برای اولین بار در سطح شبکه بانکی کشور و با تأکید بر لزوم ارائه بیشتر خدمات بانکداری الکترونیک گفت: اجرای دقیق و اصولی این مهم علاوه بر کاهش بسیاری از هزینه ها، باعث ارائه خدمات مطلوب تر و در نهایت تکریم مشتریان خواهد شد. وی سبد محصولات بانک را بسیار متنوع برشمرد و بیان کرد: خوشبختانه با تدوین هوشمندانه دستورالعمل ها و نیز انعقاد تفاهم نامه هایی بسیار شاخص در سطح کشوری و استانی ، بانک قرض الحسنه مهر ایران همانند نگینی در شبکه بانکی کشور می درخشد و امیدواریم تمامی همکاران با درک این موضوع و با اولویت قرار دادن جذب منابع، شرایط را برای تحقق کلیه اهداف عالیه بانک بیش از پیش فراهم نمایند. شایان ذکر است؛ در ابتدای این نشست، حسین آبادی مدیر شعب استان مرکزی، غلامی سرپرست اداره کل سازمان و برنامه ریزی و فرجی معاون امور استانها، در ارتباط با عملکرد و برنامه های واحدهای صف و ستاد استان گزارش های جداگانه ای ارائه نمودند.
https://tejaratgardan.ir/?p=37984