ویدئو / میزان عمده شکایات بیمه گذاران، محصول خدمات و قوانین صنعت بیمه
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

  

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران با تشریح آمار شکایات صنعت بیمه:
در شرکتی با پوشش بیش از ۳۲ میلیون نفر و فعالیت در همه رشته‌های بیمه‌ای، طرح شکایت امری طبیعی است و باید متناسب با سهم بازار و الزامات قانونی تحلیل شود.
بخش قابل‌توجهی از نارضایتی‌ها ناشی از قوانین بالادستی به‌ویژه در بیمه شخص ثالث و درمان است و در این راستا شکایت تهدید نیست، بلکه فرصتی برای اصلاح فرآیندها و ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی است.

   

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.