به گزارش تجارت گردان ، «مهدی بختیاریزاده» مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران در این مراسم با بیان اینکه با افتتاح این بازارها، نزدیک به ۵۹۰۰ مترمربع به سطح عرصه خدمترسانی این سازمان افزوده میشود، اظهار کرد: این بازارها در مناطقی از جمله مناطق ۵، ۱۴ و ۲۲ تهران احداث شدهاند که برخی از این محلات مانند محله ابوذر در منطقه ۱۴، پیش از این فاقد بازار میوه و ترهبار بودند.
وی با تاکید بر تلاش برای گسترش دسترسی شهروندان، تصریح کرد: افتتاح این بازارها باعث میشود دسترسی ساکنان این محلات به محصولات اساسی با سهولت بیشتری فراهم شود. ما در سازمان مفتخریم که توانستهایم عرصه خدمت خود را گستردهتر کنیم تا بیش از پیش در خدمت مردم عزیز تهران باشیم.
افزایش ۱۵ درصدی مراجعه به میادین در شب یلدا
بختیاریزاده با اشاره به عملکرد میادین در ایام پایانی سال، گفت: در شب یلدا که پشت سر گذاشتیم، شاهد افزایش مراجعات به میادین بودیم. در یلدای امسال، مراجعه مردم نسبت به سال گذشته بیش از ۱۵ درصد افزایش یافت که این امر، منجر به رشد میزان فروش در بازارهای میوه و ترهبار شد. دلیل این استقبال را میتوان در کیفیت محصولات و قیمت مناسب آنها جستجو کرد.
تلاش برای کاهش قیمت و افزایش کیفیت
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران با بیان اینکه همواره در تلاش هستیم قیمتها را عادلانهتر و کیفیت محصولات را در تمامی رستههای کالایی افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: همانطور که شهردار محترم تهران بارها تاکید کردهاند، معیشت مردم تهران برای ما اهمیت زیادی دارد و باید تلاش کنیم تا قیمتها را کاهش دهیم. این مهم را در تمامی سطوح و برای همه کالاها دنبال میکنیم.
عرضه گوشت گوساله وارداتی با قیمت مناسب در تمام میادین
بختیاریزاده در ادامه از عرضه گوشت گوساله وارداتی در میادین میوه و ترهبار خبر داد و گفت: از هفته گذشته با همکاری شرکتهای تجاری، عرضه گوشت قرمز وارداتی را در بازارها آغاز کردیم و هماکنون گوشت گوساله وارداتی در تمامی میادین میوه و ترهبار با قیمت مناسب در دسترس شهروندان است. این قیمت در مقایسه با قیمت همین محصول در سطح شهر، تفاوت قابل توجهی دارد.
وی افزود: این گونه اقدامات و تلاشها برای سایر محصولات از جمله صیفیجات، مرکبات، برنج، حبوبات و سایر محصولات اساسی نیز در جریان است تا بتوانیم سبد مصرفی خانوارهای تهرانی را پررنگتر کنیم و مردم با آرامش بیشتری خریدهای خود را انجام دهند.
دسترسی حداکثر ۵۰۰ متری شهروندان تهرانی به میادین
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران با اشاره به توسعه زیرساختهای خدماتی، تاکید کرد: هماکنون به نقطهای رسیدهایم که به طور میانگین، در هر نقطه از تهران با پیمایش کمتر از ۵۰۰ متر، میتوان به اولین بازار یا میدان میوه و ترهبار دسترسی پیدا کرد. این یک رکورد خوب برای شهروندان تهرانی است که سطح خدمت تا این حد در دسترس آنان قرار گرفته است.
بختیاریزاده در پایان گفت: اما این پایان راه نیست و ما به دنبال توسعه بیشتر زیرساختها، احداث بازار در محلات فاقد بازار و تجهیز بازارهای موجود به امکانات رفاهی برای سهولت خرید شهروندان هستیم.














