×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شرکت DCI ناوگان دریایی خود را توسعه می دهد

تجارت گردان | شرکت DCI ناوگان دریایی خود را توسعه می دهد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پترو ایران، حمیدرضا ثقفی، مدیرعامل شرکت DCI، تصریح کرد: این شرکت برای ایجاد بستر مناسب برای توسعه فعالیت‌های حفاری، علاوه بر اجرای عملیات حفاری مرتبط با پروژه‌های توسعه‌ای پتروایران خدمات و عملیات را به شکل گسترده‌ای در اختیار کارفرمایان و فعالان صنعت نفت قرارداده است.

وی عنوان کرد: بر اساس سیاست های کلی وزارت نفت در حوزه توسعه میادین، لزوم حضور در بازار رقابتی و حفظ سهم بازار، سرمایه گذاری در بخش دریا و توسعه ناوگان حفاری دریایی در خلیج فارس از اهمیت خاصی برخوردار است و این مهم نیازمند برنامه ریزی مناسب و همگام با وضعیت بازار و توسعه و ارتقاء ناوگان حفاری است.

مدیرعامل شرکت DCI با بیان اینکه تأخیر در تصمیم گیری و عدم توجه به ارتقاء و توسعه‌ی ناوگان حفاری، ضرر بسیار سنگین اقتصادی را در بر خواهد داشت افزود: با برنامه ریزی به موقع می توان از هدر رفتن ارز و سرمایه های ملی به ویژه در میادین مشترک جلوگیری به عمل آورد.

به گفته ثقفی شرکت های حفاری جدید باید مجهز به بروزترین تکنولوژی بوده تا بتواند به بهترین نحوء پروژه های در دست اجرای شرکت DCI را با موفقیت هر چه تمام تر به اتمام برساند.

مدیرعامل شرکت دیریلینگ اینترناشنال لیمیتد (DCI) گفت: با توجه به نقش مهم عملیات حفاری در پیشبرد پروژه‌های توسعه میدان های نفتی و گازی و با توجه به اینکه شرکت DCIمجری  یکی از نخستین پروژه های EPDF در کشور است شرکت DCI به توسعه ظرفیت‌های خود در این زمینه توجه جدی دارد.

تجارت گردان | شرکت DCI ناوگان دریایی خود را توسعه می دهد

DCI به دنبال اجاره دستگاه حفاری

وی اضافه کرد: در این راستا شرکت DCI با در اختیار داشتن نیروی ماهر، متخصص و دانش‌آموخته شایسته ایرانی در ادامه توسعه فعالیت های خود به دنبال در اختیار گرفتن دستگاه حفاری جدید خارجی یا داخلی برای پیشبرد اهداف خود است تا بتواند به تعهدات خود جامع عمل بپوشاند.

ثقفی با اشاره به اینکه این شرکت به یک دستگاه حفاری دریایی ۳۵۰  فوتی با قابلیت اسکید ۷۰ فوت نیاز دارد، شرکت DCI می تواند راهبری این دستگاه جدید را برعهده گیرد.

وی ادامه داد: هم اکنون دکل حفاری DCI-2 در کنار سکوی بهره برداری نصر ۶ میدان نفتی سیوند مستقر و در حال حفاری است و همچنین عملیات حفاری و تکمیل ۴ حلقه چاه سکوهای بهره برداری میدان اسفند را در دستور کار خود دارد. مدیرعامل شرکت دیریلینگ اینترناشنال لیمیتد (DCI) در پایان یادآور شد: هم اکنون این شرکت علاوه بر انجام پروژه توسعه میدان سیری بخشی از نیازهای شرکت نفت و گاز پارس را در قالب خدمات  یکپارچه حفاری با ارائه بالغ بر ۱۰ سرویس حفاری مرتفع نموده و آمادگی اخذ پروژه های جدید را دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.