×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تعداد مبتلایان کرونا به ۱۳۹ نفر رسید

تجارت گردان | تعداد مبتلایان کرونا به ۱۳۹ نفر رسید

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  شبکه خبر،جهان پور گفت: بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در قم و سپس در گیلان گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: از مجموع مبتلایان ۱۵ نفر در قم، ۹ نفر در گیلان، ​۴ نفر تهران، یک نفر استان مرکزی، ۳ نفر استان خوزستان، ۲ نفر سیستان و بلوچستان، یک نفر کرمان شاه، یک نفر اردبیل، یک نفر مازندران، یک نفر لرستان، ۲ نفر فارس، یک نفر سمنان، ۲ نفر کهگیلویه و بویراحمد و یک نفر در استان هرمزگان طی ۲۴ ساعت اخیر تشخیص قطعی داده شده است.

وی با بیان اینکه تعداد آزمایشگاه‌های تشخیص ویروس کرونا هم اکنون به ۷ آزمایشگاه افزایش پیدا کرده است، خاطر نشان کرد: تا پایان هفته این تعداد به ۱۵ آزمایشگاه و تا هفته آینده به ۲۲ آزمایشگاه مرجع افزایش خواهد یافت.
سخنگوی وزارت بهداشت، تصریح کرد: متاسفانه از جمع ۴۴ نفر مبتلای جدید به ویروس کووید ۱۹، چهار نفر فوت کرده اند که با احتساب این تعداد آمار فوت شدگان به ۱۹ نفر رسیده است.
جهان پور خاطر نشان کرد: عصر امروز جلسه قرارگاه و ستاد ملی پیشگیری از بیماری کرونا برگزار خواهد شد و در این جلسه تصمیمات لازم در خصوص تمهیدات مورد نیاز اتخاذ خواهد شد. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.