×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۶ آذر , ۱۴۰۳
بیمه کوثر فراتر از پیش‌بینی‌ها

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی و اعلام معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر، طی این مدت، سهم رشته شخص‌ثالث و سرنشین ۳۴.۸درصد، سهم بیمه درمان ۱۶.۳درصد و سهم بیمه‌های زندگی ۱۷.۹درصد از کل حق‌بیمه‌های تولیدی را تشکیل داده‌اند.

ابوالفضل آقادادی افزود: در طی این دوره رشته‌های مسئولیت، باربری و آتش‌سوزی شرکت هر کدام ‌به‌ترتیب با رشد ۳۴۷درصد، ۹۲درصد و ۹۱درصد نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته بیشترین درصد رشد فروش را در میان سایر رشته‌ها داشته ‌است.

وی با بیان اینکه نسبت خسارت شرکت از ۵۹درصد سال گذشته به ۵۵درصد کاهش یافته است، اظهارکرد: خسارت پرداختی شرکت به بیمه‌گذاران در سال۱۳۹۸ مبلغ یک‌هزارو۳۳۷میلیارد تومان بوده‌است که سهم رشته شخص‌ثالث و سرنشین ۴۲.۹درصد، سهم بیمه درمان ۲۱.۶درصد و سهم بیمه‌های زندگی ۱۶.۳درصد از کل پرداختی خسارت‌ها بوده‌است.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه کوثر اظهارکرد: دریافت مجوز قبولی اتکایی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، کسب رتبه ۸۶ در بین ۱۰۰شرکت برتر ایران، کسب بالاترین سطح توانگری مالی در صنعت بیمه برای چهارمین سال متوالی، رشد۵۶ درصدی حق‌بیمه تولیدی نسبت‌به مدت مشابه سال گذشته (از یک‌هزارو۵۴۲میلیارد تومان به دوهزارو۴۲۲میلیارد تومان)، کاهش چهار واحدی نسبت خسارت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (از ۵۹ به ۵۵ درصد)، قرارگیری در بین ۴۰ شرکت برتر نزد بورس تهران و فرابورس ایران، کاهش۴۱ درصدی مطالبات راکد و۴۰درصدی واریزی‌های نامشخص، افزایش۶۰ درصدی سرمایه بیمه کوثر از محل سود انباشته و اندوخته از اهم فعالیت‌ها و دستارودهای شرکت در این سال بوده است.

 ابوالفضل آقادادی افزود: بهره‌برداری از سامانه مناقصات بیمه کوثر به منظور افزایش رضایت شبکه فروش برای نخستین‌بار در صنعت بیمه، طراحی سایت پشتیبان اطلاعات شرکت مطابق با استانداردهای دفاع سایبری، راه‌اندازی میز خدمت شرکت بیمه کوثر در دفاتر پلیس۱۰+ به‌منظور افزایش ارایه خدمت در سراسر کشور، دریافت مجوز فعالیت در منطقه آزاد تجاری‌اداری ارس، راه‌اندازی سامانه استعلام کسر اقساط بیمه‌شدگان کوثر برای تسریع و تسهیل در ارایه خدمات و افزایش رضایت‌ بیمه‌شدگان و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن، کسب جایزه مسابقه ملی تجربه‌های موفق ارتقای عملکرد و بهره‌وری در دهمین جشنواره ملی بهره‌وری، کسب عنوان روابط‌عمومی برتر صنعت بیمه در رشته‌های ارتباط با رسانه و امور تبلیغاتی، راه‌اندازی سامانه مدیریت کسب تجربه مشتری (CEM) برای نخستین‌بار در صنعت بیمه به‌منظور جلب اعتماد مشتریان، راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر با هدف افزایش رضایت بیمه‌شدگان و مشتریان وفادار، حمایت از تیم جودو جمهوری اسلامی ایران، افتتاح پروژه در حال احداث ساختمان مرکزی بیمه کوثر و افتتاح ۶ شعبه جدید بیمه‌ای را از دیگر دستاوردهای بیمه کوثر بود.

وی در پایان تاکیدکرد: این دستاوردها حاصل حمایت، تلاش و همکاری همه ذی‌نفعان، مدیران، کارکنان و شبکه‌فروش شرکت بوده‌است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.