×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری فین استارزپلاس۲۰۲۰ به تعویق افتاد

تجارت گردان | برگزاری فین استارزپلاس۲۰۲۰ به تعویق افتاد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از تعویق برگزاری این نمایشگاه به دلیل شیوع بیماری کرونا خبر داده و اعلام کرده است که تاریخ جدید برگزاری نمایشگاه متعاقبا پس از ماه مبارک رمضان اعلام خواهد شد.

بر این اساس، رویداد فین‌استارز به عنوان مجموعه رویدادهای تخصصی و فرآیندهای متنوع مربوط به استارت‌آپ‌های فعال در حوزه تکنولوژی مالی (فین‌تک) که هر ساله همزمان با نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برگزار می شود، با هدف مقابله با شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان تا اطلاع ثانوی به تعویق می‌افتد.

فرابورس ایران با هدف کمک به توسعه اکوسیستم فین‌تک و تامین ‏مالی کسب‌وکارهای استارت‌آپی و ارتقای جایگاه بین‌المللی صنعت فین‌تک ایران علاوه بر برگزاری رویداد نمایشگاهی فیناستارزپلاس، برنامه‌های دیگری در طول سال در قالب فین‌استارز در دست اقدام دارد.

پیش از این قرار بود سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX۲۰۲۰)، یکم تا چهارم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شود که با وجود آمادگی ارکان مختلف بازارهای مالی برای حضور در این نمایشگاه، به دلیل شرایط کنونی کشور و اولویت سلامت عمومی مردم، زمان برگزاری آن به آینده موکول شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.