×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
آماده‌سازی و تجهیز ۲۰۰ تخت برای قرنطینه بیماران در جزیره کیش

تجارت گردان | آماده‌سازی و تجهیز 200 تخت برای قرنطینه بیماران در جزیره کیش

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از فرینا، ناصر آخوندی با اشاره به برخی دیگر از خدمات ارائه شده در راستای مبارزه با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری میان مردم و ساکنین جزیره کیش از آماده‌سازی ۲۰۰ تخت برای قرنطینه بیمارانی که بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص می‌شوند خبر داد و گفت: کسانی که به ویروس کرونا مبتلا شده بودند و بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص و در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، سه نفر راننده برای ارائه خدمات به آنان اختصاص داده شده است.

آخوندی افزود: تعداد هفت نفر نیرو راننده دیگر نیز از ترابری این سازمان برای کمک‌رسانی به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش به کار گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: تعداد ده دستگاه خودرو به‌منظور نظارت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جزیره کیش در اختیار مرکز توسعه سلامت کیش، بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی کیش، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و فرماندهی نیروی انتظامی ویژه کیش قرار گرفته است.

گفتنی است، با همت معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا میان مردم و ساکنین جزیره کیش؛ کلینک امام علی (ع) آماده پذیرش و ارائه خدمات پزشکی به مراجعه‌کنندگان در جزیره کیش، فعالیت خود را آغاز کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.