×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
مدیران اصناف به سایت وزارت بهداشت مراجعه و ثبت نام کنند

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از شبکه خبر،محسن معرفی در ارتباط زنده، با بیان اینکه گام دوم فاصله گذاری اجتماعی از فردا در کلیه استان‌ها با رعایت الزامات سلامت محیط کار در واحد‌های صنفی و صنعتی اجرا می‌شود گفت: در تهران به دلیل شرایط خاص همچون جمعیت زیاد و شاهراه اقتصادی بودن گام دوم از روز شنبه سی ام فروردین اجرا می‌شود.
وی افزود: بر این اساس از صبح فردا کلیه مالکین، مدیران و متصدیان واحد‌های صنفی و صنعتی و نه شاغلان آن‌ها، بلکه مدیران و مالکان اصناف با مراجعه به سایت وزارت بهداشت به آدرس slamat.gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند. این اطلاعات شامل کد ملی، آدرس و مشخصات واحد صنفی و صنعتی است و طی آن مالکان متعهد می‌شوند با رعایت نکات بهداشتی مطابق شرایط پاندومی ویروس می‌توانند فعالیت واحد خود را ادامه دهند.
وی درباره جزئیات گام دوم طرح فاصله گذاری هوشمند هم گفت: این فاصله گذاری به معنای ساده یعنی واحد صنفی و صنعتی در راستای ارائه خدمت خود هم باید سلامت خود و کارکنان و مشتریان خود را تامین کند و هم از نظر اقتصادی به فعالیت خود بپردازد.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، موفقیت گام دوم را به همکاری قاطع تمام افراد ذی نفع شامل صاحبان و شاغلان اصناف و کلیه مردم و اعتقاد قلبی به ان منوط دانست و تصریح کرد: کلیه دستگاه‌های خصوصی و دولتی برای تدوین طرح با هم تامل خوبی داشته اند که امیدواریم ادامه یابد.
آقای معرفی با تاکید بر اینکه بدون مشارکت اجتماعی این طرح نمی‌تواند موفق باشد بر نظارت مردمی بر آن تاکید کرد.
وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت اتاق اصناف ایران و اتاق‌های اصناف تمام استان‌ها اجرای می شود که در صف اول در کنار وزارت بهداشت هستند گفت: سازمان تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و سازمان دامپزشکی و تمام دستگاه‌های ذیربط در این طرح مشارکت دارند.
وی بار دیگر لازمه دریافت مجوز فعالیت برای اصناف را مراجعه مدیران آن‌ها به سایت وزارت بهداشت و بارگذاری اطلاعات مورد نیاز عنوان و تاکید کرد: کسانی که به سایت مراجعه نکنند مجوز فعالیت دریافت نخواهند کرد و امکان فعالیت نخواهند داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.