×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مردم بدانند که سال جاری سال سختی است/ با دو ویروس کرونا و تحریم در حال جنگ هستیم

تجارت گردان | مردم بدانند که سال جاری سال سختی است/ با دو ویروس کرونا و تحریم در حال جنگ هستیم

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در آئین افتتاح و  بهره‌برداری پروژه‌های بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شهر پرند، فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب اسلام‌شهر، فاز اول تصفیه خانه فاضلاب ملارد و تصفیه خانه مسکن مهر صفادشت با بیان این‌که امروز در سال ۹۹ به صورت ویدئو کنفرانسی اولین  افتتاحیه طرح را داشتیم، گفت: ارزش این پروژه ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است و کار بزرگی بوده که امیدواریم تا پایان سال ادامه پیدا کند.

رئیس‌جمهور  ادامه داد: آقای اردکانیان فرمودند تا پایان ۵۰ هزار میلیارد طرح و پروژه افتتاح خواهد شد. ملت بزرگ ایران و شرکت ‌های خصوصی و دولتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار سازندگی را انجام می‌دهند که در این شرایط آسان نیست.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند امسال سال جهش تولید است اولین قدم مهم را در ماه فروردین برداشتیم که امیدوارم تا انتهای سال ادامه پیدا کند.

روحانی گفت: مردم بدانند که سال جاری سال سختی است، ما با دو ویروس در حال جنگ هستیم.

وی تاکید کرد: ما باید هم با ویروس کرونا بجنگیم و هم اینکه با ویروسی به نام تحریم مقابله کنیم. اما تلاش می‌کنیم تا مردم به صورت مطلوب زندگی داشته باشند.

رئیس جمهور تاکید کرد: امسال  شرایط برای کل جهان سخت خواهد بود ولی برای ما کمی سخت‌تر است.

وی ادامه داد: امیدوارم سال جاری سالی پر از برکت باشد و باید از همین جا به روح تمامی شهدای خدمت که برای سلامت ما جان خود را تقدیم کردند درود فرستاد و به خانواده‌های آنها تسلیت گفت.

رئیس دولت دوازدهم در پایان تاکید کرد: همه باید بدانند که خدمت در عین حفظ سلامت ادامه خواهد داشت و همه بخش‌ها تولید خود را در عین حفظ سلامت و حفظ پروتکل‌های بهداشتی ادامه می‌دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.