×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۶ آذر , ۱۴۰۳
روابط عمومی برتر از ویژگی تحلیل گری برخوردار است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون،سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه گرامیداشت روز جهانی ارتباطات روابط عمومی که به‌صورت حضوری در جمع همکاران روابط عمومی ستاد بانک و به‌صورت ویدئوکنفرانس با مدیران و همکاران روابط عمومی استان‌ها برگزار گردید خاطرنشان کرد: روابط عمومی برتر با احاطه به وظایف تخصصی حوزه اطلاع‌رسانی، ارتباطات و تبلیغات؛ نقش روابط عمومی را از حالت تبیین‌کننده وضعیت کنونی و توجیه‌کننده عملکرد سازمان فراتر برده و با تحلیل محیط داخلی و پیرامونی سازمان، مشاوره‌های لازم به مدیران ارشد سازمان در راستای تصمیم سازی و تصمیم‌گیری ارائه می‌دهد تا سازمان در بهترین مسیر خدمات‌رسانی و تأمین حداکثر رضایت مشتریان قرار گیرد.

فتاحی در همین زمینه افزود: عملکرد روابط عمومی بانک توسعه تعاون در انعکاس خدمات و دستاوردهای توسعه‌ای بانک قابل‌توجه و ارزشمند بوده و از این حیث از سرآمدان نظام بانکی به شمار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به ترویج گسترده بانکداری الکترونیک در جامعه و همچنین فراهم‌سازی بسترهای موردنیاز جهت اجرای بانکداری دیجیتال در کشور گفت: دیجیتالی نمودن فرآیندها و توجه و احترام به سلایق و انتخاب مشتریان از الزامات مورد تأکید وزارت امور اقتصادی و دارایی و از مقتضیات جامعه نوین می‌باشد که گام‌های مثبتی در این زمینه در بانک توسعه تعاون برداشته‌شده است و نقش روابط عمومی در راهبری مکانیزم های ارتباطی و رعایت اصول مشتری مداری حائز اهمیت است.

فتاحی فعالیت‌های روابط عمومی مبتنی بر برنامه راهبردی و عملیاتی را از مزیت‌های این واحد در بانک توسعه تعاون نام برد و افزود: هر چه تأکید بر اجرای برنامه‌های تدوین‌شده بیشتر باشد، همکاران در استان‌ها بهتر در مسیر حرفه‌ای و تخصصی قرار می‌گیرند و از کارکردهای غیرتخصصی فاصله می‌گیرند و در میان‌مدت و بلندمدت، آثار فعالیت حرفه‌ای آن‌ها در زمینه‌های رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی مشخص گردیده و سطح کارآمدی و اثربخشی مجموع عملکرد استان نیز اعتلا خواهد یافت.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون نقش همکاران روابط عمومی در استان‌ها را به‌عنوان مشاوری امین و راهبردی در حوزه مسائل درون و برون‌سازمانی عنوان نمود و بر تقویت جایگاه و حفظ شأنیت همکاران روابط عمومی استان‌ها تأکید نمود.

در این جلسه که با حضور حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت و احمد محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب همراه بود، شهرام بخشا رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توضیحاتی در خصوص عملکرد روابط عمومی بانک در سطح ستاد و استان‌ها ارائه داد و برنامه راهبردی و عملیاتی سال جاری را تبیین نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.