به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مسابقه شرکت کنندگان دلتنگی های خود برای حضور در حرم علی بن موسی الرضا (ع) را در بخش کامنت ها به اشتراک گذاشته و نام فرد مورد علاقه و مورد نظرشان برای همراهی در مشرف شدن به آرامگاه امام مهربانی ها را تگ کردند.
این مسابقه از هفتم تا سیزدهم تیرماه برگزار و در مجموع ۵۰ هزار و ۲۲۰ کامنت به اشتراک گذاشته شد.
مراسم لایو قرعه کشی مسابقه «رو به حرم» ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۱۷ تیرماه در صفحه رسمی اینستاگرام بانک ملی ایران به نشانی bankmelli1307برگزار می شود.
اینستاگرام بانک ملی ایران یک فضای تعاملی است و مخاطبان بانک می توانند نظرات و پیشنهادات خود را زیر پست های این صفحه مطرح کنند.
https://tejaratgardan.ir/?p=60088