×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
هت‌تریک تلخ نکونام مقابل پرسپولیس؛ آقای شماره ۶ به محبوبش نرسید

تجارت گردان | هت‌تریک تلخ نکونام مقابل پرسپولیس؛ آقای شماره ۶ به محبوبش نرسید

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر از سد میهمان خود فولاد بگذرد و با ۵۹ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. این پیروزی در حالی به دست آمد که رقیب تیم یحیی، در پنج بازی اخیر خود توانسته بود به برتری برسد و بهترین شرایط ممکن را داشت.

فولاد با جواد نکونام پس از شکست روز یازدهم بهمن سال ۱۳۹۸ در برابر سپاهان با نتیجه ۲ بر یک دیگر امتیازی از دست نداد تا اینکه مقابل پرسپولیس این اتفاق تکرار شد. فولادی‌ها در این بین موفق شدند از سد تیم‌های شهرخودرو، پیکان، شاهین، استقلال و ماشین‌سازی بگذرند و البته در ۲ هفته اخیر نیز دیدارهایشان به تعویق افتاد. فولاد در بازی رفت هم با یک گل به پرسپولیس باخته بود تا به نوعی یک سوم باخت‌های این فصل فولاد در برابر تیم سرخپوش پایتخت رقم خورده باشد.

نکونام همچنین در سومین تقابل در برابر پرسپولیس به عنوان سرمربی سومین شکست را تجربه کرد. او در قامت سرمربی نساجی با نتیجه ۲ بر یک در ورزشگاه آزادی باخت و این اتفاق در این فصل با فولاد برای ۲ بار دیگر تکرار شد تا در شکست در برابر پرسپولیس شاهد هت‌تریک از نکونام باشیم.

شماره ۶ تیم ملی  نتوانست به ششمین برد متوالی خود دست پیدا کند و حالا با ۲۳ بازی در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارد و همچنین امیدوار است تا بتواند آسیایی شود.

تجارت گردان | هت‌تریک تلخ نکونام مقابل پرسپولیس؛ آقای شماره ۶ به محبوبش نرسید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.