به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، عبدالامیر یاقوتی، با اشاره به اینکه پس از پیامکی شدن قبوض برق، برخی مشترکان بهای برق را اشتباه پرداخت کرده اند گفت: برخی از مشترکان با ارسال شناسه قبض به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ قبض برق را دریافت کرده اند که در صورت ارسال اشتباه شناسه، قبض نادرست را دریافت کرده اند.
وی گفت: مشترکان برای اطمینان از پرداخت درست، باید شماره بدنه کنتور برق واحد مسکونی را با شماره بدنه کنتور قبض مقایسه کنند، زیرا این شماره باید در قبض و روی کنتور یکی باشد. در صورت پرداخت اشتباه، مشترکان باید به شرکت توزیع برق شهر خود مراجعه کنند تا پس از احراز هویت، قبض اصلاح و مبلغ پرداخت شده نیز بازگشت داده شود. برای حذف قبض اشتباه، عدد صفر را به ۱۰۰۰۱۵۲۱ و برای حذف شناسه قبض عدد دو را به این سرشماره ارسال کنید.
https://tejaratgardan.ir/?p=72945