×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
تاکید وزارت ورزش بر حل مشکل سرخآبی‌ها و اولین اِل‌کلاسیکوی بی‌تماشاگر

به گزارش ایرنا، در بیست و چهارمین روز از مهرماه، تحریریه ورزشی ایرنا در حوزه‌های گوناگون اخبار متفاوتی را پوشش داد و تولید کرد. در بسته پیش رو با ما و اخبار امروز همراه باشید:
تاکید وزارت ورزش بر حل مشکلات استقلال
در جلسه‌ای که شب گذشته در محل وزارت ورزش و جوانان با حضور وزیر ورزش و مسوولان باشگاه استقلال برگزار شد، مسائل و مشکلات آبی‌پوشان پایتخت مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

اولین اِل‌کلاسیکوی بی‌تماشاگر
به گفته وزیر بهداشت منطقه کاتالونیا، دیدار تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال‌مادرید که قرار است روز سوم آبان‌ماه به میزبانی آبی‌اناری‌ها برگزار شود، بدون حضور تماشاگران انجام خواهد شد. متن کامل این خبر را در اینجا بخوانید.

جام ملت‌های فوتسال آسیا باز هم عقب افتاد
با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، جام ملت‌های فوتسال این قاره برای چندمین بار به تعویق افتاد. این مسابقات قرار بود در آذرماه برگزار شود. مشروح این خبر را در اینجا مطالعه کنید.

بیانی: همه تشنه قهرمانی استقلال هستند
پیشکسوت استقلال معتقد است که این تیم در سال‌های اخیر موفق به قهرمانی نشده و همه تشنه این هستند تا آبی‌پوشان به این مهم برسند. مشروح این مصاحبه اختصاصی ایرنا را در اینجا بخوانید.

قول رسول پناه بر ماندن ستاره‌های پرسپولیس
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما نگرانی‌های هوادران را می‌بینیم و آن‌ها را درک می‌کنیم. «شجاع خلیل‌زاده» و «بشار رسن» با ما می‌مانند. مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

رونالدوی برزیلی رکوردشکنی «نیمار» را تبریک گفت
در پیام رونالدو به نیمار آمده است: از تو تشکر می‌کنم و به خاطر تمام تلاش‌هایت و به تو احترام می‌گذارم. حد تو تا آسمان است. نیمار، حالا پرواز کن. پیام کامل مهاجم افسانه‌ای برزیل را در اینجا دنبال کنید.

«وفایی» در جمع ۱۶ اسنوکرباز برتر مسابقات آزاد انگلیس
نماینده کشورمان با پیروزی مقابل «جیمی کلارک» از کشور میزبان، موفق شد به جمع شانزده اسنوکرباز برتر مسابقات آزاد انگلیس راه پیدا کند. متن کامل این خبر را در اینجا بخوانید.

جلسه وزارت ورزش با اعضای باشگاه پرسپولیس
در جلسه میان وزیر ورزش و اعضای باشگاه پرسپولیس قرار شد مطالبات «برانکو» پرداخت و منابع مالی برای این باشگاه تامین شود. متن کامل این خبر را در اینجا بخوانید. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.