×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۲ آذر , ۱۴۰۳
مهم‌ترین فعالیت‌های معاونت بازاریابی و فروش بیمه ملت در نیمه نخست سال ۹۹

معصومه معصوم‌بیگی با تاکید بر اهمیت فروش خُرد بیمه‌نامه‌ بیان کرد: علاوه بر امضای تفاهم‌نامه با صندوق بازنشستگی، برای تعدیل و رقابتی‌شدن نرخ‌های بیمه بدنه نیز مذاکرات سازنده‌ای با مدیریت‌های فنی مربوطه به انجام رسید که منجر به تعدیل مطلوب نرخ‌های بیمه بدنه شد.

وی به ارائه تخفیف در بیمه‌های آتش‌سوزی صنعتی و غیرصنعتی و هزینه‌های اداری و بیمه‌گری ویژه منتسبین بازنشستگان اشاره کرد و گفت: برای بهبود فروش در طرح صندوق بازنشستگی، طی یک برنامه‌ریزی، نمایندگان به دفاتر مرکزی صندوق بازنشستگی در استان‌ها معرفی شدند و همکاری سازمان‌یافته‌ای با کانون‌های بازنشستگی در کل کشور انجام شد.

ناظر معاونت بازاریابی و فروش بیمه ملت، افزایش سقف صدور بیمه‌نامه ثالث نمایندگان و افزایش شارژهای کارت اعتباری را از جمله اقدامات برای بهبود فضای کسب کار نمایندگان برشمرد و افزود: به منظور ارتقای سطح کیفی شعب به لحاظ فیزیکی و عملیاتی و افزایش اختیارات شعب برای خدمت‌رسانی به شبکه فروش اقداماتی انجام شد.

وی همچنین برگزاری جلسات کمیته تعالی شبکه فروش را در حمایت از نمایندگانی که شرایط فعالیت چندان مناسبی نداشته‌اند ذکر کرد و ادامه داد: با توجه به بهبود فرایند جذب نمایندگان، عملکرد خوبی را در این حوزه شاهد هستیم.

معصوم‌بیگی با اشاره به حوزه فروش بیمه‌های زندگی نیز بیان کرد: توسعه مراکز تخصصی فروش بیمه‌های زندگی، افزایش اختیارات و امکانات داده شده به سرپرستان فروش و بهبود فرایند و شرایط کاری نمایندگان بیمه‌های زندگی تحت پوشش آیین‌نامه شماره ۹۶ بیمه مرکزی از جمله فعالیت‌های انجام شده در این حوزه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، کارت اعتباری بیمه ملت را محصول انحصاری این شرکت خواند و افزود: در این بخش اقدامات چشم‌گیری از جمله مشارکت در اجرای تفاهم‌نامه صندوق باز نشستگی کشوری با استفاده از پلت‌فرم این محصول انجام شده است.

ناظر معاونت بازاریابی و فروش بیمه ملت، همچنین به قرارداد جدید بیمه ملت اشاره کرد و گفت: صندوق بازنشستگی فولاد نیز به جمع دارندگان کارت اعتباری بیمه ملت می‌پیوندند و جامعه دندان‌پزشکان ایران نیز از دیگر شرکت‌هایی است که در ۶ماهه ابتدای سال به جمع اعضای کارت اعتباری اضافه شدند.

معصوم‌بیگی مرکز ارتباط با مشتریان را در پاسخ‌گویی به سوالات نمایندگان و بازنشستگان به ویژه در طرح صندوق بسیار موثر دانست و ادامه داد: برنامه‌ای برای توسعه فعالیت‌های این مجموعه و افزایش ذی‌نفعان به منظور پاسخ‌گویی طراحی شده که نتایج خوبی را نیز به همراه داشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.