×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
مهدوی: تمام مشکلات پرسپولیس به خاطر پول است

محمدرضا مهدوی در گفت و گو با ایرنا، درباره مشکلات و حواشی اخیر باشگاه پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم اتفاقاتی که برای پرسپولیس افتاده برای دیگر تیم ها هم رخ می دهد. به نظر من ریشه تمام مشکلات پرسپولیس پول است زیرا در حال حاضر باشگاه بی پول است. وقتی مدیریت نتواند در باشگاهی مثل پرسپولیس پول بیاورد، همه این اتفاقات رخ می‌دهد.
وی ادامه داد: در شان پرسپولیس نیست که یک سری اتفاقات در این باشگاه رخ بدهد. مشکلاتی که در تیم‌های دیگر وجود دارد، نباید در پرسپولیس هم باشد. تیمی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا می رسد یا قهرمان ایران می شود، نباید چنین مسائلی داشته باشد. این اتفاقات و مسائل باعث شده تا دست و بال یحیی هم بسته شود و هر روز یک استرس برای جدایی بازیکنان داشته باشد.
بازیکن پیشین پرسپولیس درباره اینکه آیا به نظرش این تیم شانس موفقیت در فصل جدید لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد یا خیر؟ عنوان کرد: اگر بشود مشکلات را مدیریت و بازیکنان را حفظ کرد، پرسپولیس شانس زیادی دارد. بشار رسن و شجاع خلیل زاده، شاه مهره های پرسپولیس هستند که اگر بمانند، تیم شانس زیادی برای موفقیت خواهد داشت.
مهدوی در خصوص اینکه آیا درست است که باشگاه پرسپولیس برای رفع مشکلات مالی اش از هواداران پول بگیرد؟ اظهار داشت: واقعاً این اقدام، کاری زشت و زننده است. وقتی باشگاهی مثل پرسپولیس می تواند خودش درآمدزایی کند، چرا از هوادار پول می گیرد؟ در ایران برندهایی هستند که می‌توانند اسپانسر پرسپولیس شوند و پرسپولیس را به طور کامل از بحران خارج کنند.
وی در پایان درباره اختلافات علی کریمی و افشین پیروانی تاکید کرد: هواداران، هر دوی این عزیزان را دوست دارند و به آنها احترام می‌گذارند. به نظرم این اختلاف ها باید هرچه سریعتر حل شود تا پرسپولیس وارد حاشیه نشود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.