×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
آزمونِ کرونا در یک قدمی «آزمون» و کنار گذاشته شدن دوباره «بیرانوند» از فهرست آنتورپ

اخبار لژیونرها یکی از مطالبی بود که در چهارمین روز آبان‌ماه روی خروجی خبرگزاری ایرنا قرار گرفت.
حضور کوتاه مدت «طارمی» و برتری پورتو
مهدی طارمی ملی‌پوش ایرانی تیم پورتو  پرتغالی در واپسین ساعات شب گذشته دقایقی برای این تیم به میدان رفت. تیم فوتبال پورتو در حضور ۱۱ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود برابر ژیل‌ویسنته به برتری یک بر صفر دست یافت.متن کامل این خبر در لینک قابل مشاهده است

«آزمون» مشکوک به کرونا؛ سردار دیدار برابر دورتموند را از دست خواهد داد 
احتمال ابتلای سردار آزمون دیگر مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به ویروس کرونا موجب شده بود تا برخی از رسانه‌ها از قرنطینه خانگی او خبر دهند.  خبر بتلای آزمون به کرونا در لینک قابل مطالعه است. 

بیرانوند از فهرست ۱۸نفره آنتورپ کنار گذاشته شد
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران همچنان منتظر نخستین دقایق بازی خود در لیگ فوتبال بلژیک است وی از ابتدای حضور در این تیم نیمکت نشین بوده و در هفته دهم فوتبال این کشور از لیست هجده نفره نیز کنار گذاشته شد. متن کامل خبر کنار گذاشتن بیرانوند از لیست آنتورپ با هم می‌خوانیم.

با رای کاربران AFC؛ لک بهترین دروازه‌بان غرب آسیا شد
در حالی بیرانوند برای چندمین هفته متوالی نیمکت نشین محض انتورپ شد که در سوی دیگر هواداران پرسپولیس با ۹۷ درصد «حامد لک» را به عنوان بهترین دروازه‌بان غرب آسیا انتخاب کردند. متن این خبر در لینک آمده است. 

فنونی‌زاده: رسول‌پناه از بسته شدن پنجره و کسر امتیاز پرسپولیس جلوگیری کرد
حاشیه‌های مهدی رسول پناه هر چند به استعفای وی ختم شد اما هستند پیشکسوتانی که هنوز از این مدیر حمایت می کنند. در این زمینه «مرتضی فنونی‌زاده» پیشکسوت پرسپولیس با حمایت از سرپرست مستعفی این باشگاه گفت که «مهدی رسول‌پناه» به سرخپوشان خدمت کرده و از بسته شدن پنجره و کسر امتیاز جلوگیری کرده است.

گروسی: هواداران استراماچونی را فراموش و از فکری حمایت کنند
حمایت پیشکسوتان از محمود فکری از دیگر اخبار مهم چهار آبان گروه ورزشی ایرنا بود. در این زمینه «محسن گروسی» پیشکسوت استقلال گفت: هرشخص دیگری نیز جای محمود فکری هدایت استقلال را برعهده می‌گرفت، کار سختی پیش روی وی وجود داشت، نه در استقلال بلکه در هیچ تیم دیگری نمی‌توان قول موفقیت و قهرمانی را داد؛ هواداران حالا باید استراماچونی را فراموش و از محمود فکری حمایت کنند.

حبیبی: نام استقلال با «مدعی قهرمانی»، عجین شده است
«گودرز حبیبی» پیشکسوت استقلال گفت: استقلال نامش با مدعی قهرمانی عجین شده است و به طور حتم در لیگ بیستم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود؛ امیدوارم تیم محبوبم‌ که سال‌ها پیراهن آن را پوشیدم و بهترین خاطرات را از آن دارم جام را برای هوادارانش به ارمغان آورد. متن کامل این مصاحبه در لینک منتشر شده است. 
قلعه چپ‌پاها؛ وقتی استقلال قوانین نانوشته را زیر پا گذاشت
همچنین سرویس ورزشی ایرنا در گزارشی به بررسی خریدهای استقلال برای حضور در لیگ بیستم پرداخته است. در این گزارش می‌خوانیم، استقلال با خرید تعدادی بازیکن چپ پا و همچنین ماندن چند بازیکن چپ پای دیگرش، نفرات زیادی را با این پای تخصصی در تیمش دارد؛ اتفاقی که در طول فصل می‌تواند «محمود فکری» را برای انتخاب نفر اصلی در این پست دچار مشکل کند. لینک اصلی گزارش 

ذوالفقارنسب: جوان شدن مربیان تنها راه حل پیشرفت فوتبال ایران نیست
حمایت از مربیان جوان لیگ بیشتم یکی دیگر از دستور کارهای گروه ورزشی ایرنا در روز چهارم آبان ماه بود. در این زمینه «بیژن ذوالفقارنسب» مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: جوانگرایی در بین مربیان فوتبال ایران اتفاق بسیار خوبی است اما این راه تنها عامل پیشرفت فوتبال ما نیست. متن این مصاحبه در لینک قابل مشاهده است. 

گنج‌خانلو: با اشتباه یک دوچرخه‌سوار مصدوم شدم
یکی دیگر از اخبار مهم منهای فوتبال مصدومیت ملی‌پوش دوچرخه سواری ایران بود. محمد گنج خانلو ملی‌پوش دوچرخه‌سواری درخصوص مصدومیت خود گفت: یکی از رکابزنان کمی جلوتر از من دچار حادثه شد و فرصت عکس‌العمل نشان دادن را نداشتم و در نهایت کتف و زانویم آسیب دید.

«کوتینیو» دیدار بارسلونا برابر یوونتوس را از دست داد
باشگاه بارسلونا تایید کرد که «فیلیپه کوتینیو» به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای چپ در شکست سه بر یک روز گذشته (شنبه) این تیم برابر رئال مادرید، دیدار آبی اناری‌ها مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان را از دست می‌دهد. متن خبر را اینجا بخوانید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.